Marek Gonsior, Agata SA: Zmieniamy wizerunek firmy
Sieć salonów Agata Meble rozpoczyna proces rebrandingu. Do tej pory zmieniono nazwę firmy i obecnie jest to Agata SA Odświeżenie identyfikacji wizualnej marki to kolejny krok w planach firmy.
Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu, Agata SA:
Od kilku lat systematycznie unowocześniamy nasze salony i wprowadzamy zmiany, które mają ułatwić klientom nie tylko proces zakupu, ale także pokazywać trendy i inspirować w obszarze aranżacji wnętrz. Naturalną konsekwencją dokonanych dotychczas zmian będzie również odświeżenie wizerunku. Proces ten musi być rozłożony w czasie, ale klienci będą mogli dostrzec pierwsze efekty już w najbliższych miesiącach.
Proces rebrandingu był poprzedzony badaniami wśród obecnych i potencjalnych klientów. Ocenie poddana została percepcja obecnego wizerunku marki oraz samych salonów sprzedaży. Okazało się, że Agata Meble ma bardzo dobry wizerunek wśród osób, które odwiedziły nasze salony. Chcemy ten potencjał przenieść także na markę. Odświeżona i nowoczesna identyfikacja wizualna z pewnością będzie dużą wartością w komunikowaniu o ofercie salonów.
WASZE KOMENTARZE (1) + DODAJ KOMENTARZ