Michał Garwacki, marketing manager w GTV

Michał Garwacki, marketing manager w GTV

  • Autor: bm
  • 11 cze 2018 14:46 (aktualizacja: 11 cze 2018 15:00)

Nowy marketing manager w firmie GTV Poland

Od kwietnia 2018 stanowisko marketing managera w firmie GTV Poland objął Michał Garwacki. Jest on odpowiedzialny za tworzenie strategii marketingowej firmy oraz rozwój projektów digitalowych.

Michał Garwacki koordynuje wszelkie funkcje  marketingowe firmy w skali globalnej. Zarządza pionami e-commerce, komunikacji, trade marketingu, brandingu i kreacji.

"Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej dla firmy, która rozwija się tak dynamicznie oraz nieustannie poszerza swoje portfolio, to ogromne wyzwanie, ale i wyróżnienie. Chciałbym nie tylko dążyć do ugruntowania pozycji GTV jako lidera rynku, ale również kształtować kierunki rozwoju firmy" – mówi Michał Garwacki.

Zatrudnienie Michała Garwackiego to kolejny etap intensywnego rozwoju GTV, szczególnie w obszarze digitalowym. Nowy marketing manager posiada bogate doświadczenie w tym zakresie - przez ostatnie 7 lat był CEO agencji interaktywnej Synermedia.

Michał Garwacki zastąpił dotychczasowego Marketing Managera, Przemysława Szpojankowskiego, który pozostał w firmie i objął stanowisko Export Mangera, odpowiedzialnego za zarządzanie globalną sprzedażą i rozwój nowych rynków zagranicznych.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ