• Autor: Diana Iwanczewska
  • 27 gru 2013 18:02

Polskim klientom podoba się włoski design - Tomasz Misiorny

Z Tomaszem Misiornym, prezesem spółki Tombea rozmawia Diana Iwanczewska.

Jak ocenia Pan niemal rok obecności marki Bizzarto na polskim rynku? Czy daje on dobre prognozy na najbliższe lata?

Ten rok był dla naszej firmy dużym wyzwaniem. W październiku ub.r. powstał pierwszy salon Bizzarto i od tego momentu rozpoczął się dynamiczny rozwój marki. Otwieraliśmy nowe salony na terenie kraju, pracowaliśmy też nad rozwojem oferty. Stworzyliśmy nowe modele mebli wypoczynkowych, które miały swoją premierę na targach w Poznaniu. Wyselekcjonowaliśmy wysokiej jakości tkaniny do naszej kolekcji, jak również skóry naturalne. Uzupełnieniem oferty są meble skrzyniowe i dodatki ceramiczne sprzedawane wyłącznie w naszych salonach. Możemy już mówić o dużym sukcesie marki Bizzarto, o czym świadczy sieć 15 salonów firmowych, zgłoszenia kolejnych klientów i ich zainteresowanie prowadzeniem naszych stoisk. Najważniejszym dla nas sygnałem z rynku jest rosnąca sprzedaż w salonach, świadcząca o bardzo pozytywnym odbiorze przez klienta detalicznego. Rok ten potwierdził słuszność naszych założeń i dał bardzo dobre prognozy na najbliższe lata.

Czy październik ub.r był dobrym momentem na wprowadzenie na rynek ekskluzywnej marki?

Był to bardzo dobry moment na wprowadzenie nowej marki. Wynikało to z doskonałej koniunktury, dynamicznego rozwoju budownictwa mieszkaniowego, a także coraz większego zapotrzebowania społeczeństwa na produkty wyższej jakości o oryginalnym wzornictwie. Z perspektywy czasu można powiedzieć, że dobrze wyczuliśmy moment debiutu Bizzarto. Optymizmem napawa też fakt, że według prognoz Polacy przeznaczą w tym roku o 25% więcej środków na meble niż rok temu.

Jakie określenie najlepiej pasowałoby do produktów sygnowanych marką Bizzarto?

Nasz produkt można określić jako nowoczesny, łączący aktualne trendy w designie z wygodą i funkcjonalnością niezwykle istotną dla klienta. Bizzarto to przede wszystkim pomysł na nowoczesne, funkcjonalne i piękne wnętrze. Warto zaznaczyć, że jest to również autorska kolekcja nowoczesnych mebli skrzyniowych w okleinach naturalnych, dodatków, ceramiki i elementów oświetleniowych, zaprojektowanych przez doświadczonych projektantów. Tu należy podkreślić duży wkład m.in. Michaliny Mendelewskiej. Projektantka ta jest również pomysłodawczynią wizerunku naszych salonów.

Co najbardziej podoba się klientom?

Polskim klientom podoba się włoski design, stonowane kolory, głównie naturalne tonacje ziemi: beże, brązy i szarości. Zauważamy też coraz większą otwartość na odważne wzornictwo i kolorystykę. Są osoby, które decydują się na materiał obiciowy w zdecydowanym wzorze kwiatowym. Zdarza się też, że do produktów klasycznych wybierane są poduszki w bardziej zdecydowanej kolorystyce. Specjalnie pod tym kątem stworzyliśmy kolekcję poduszek ozdobnych, dzięki którym klienci mogą dowolnie zmieniać charakter swojego mebla, jak też całego wnętrza.

Budowę sieci sprzedaży rozpoczęli Państwo od mniejszych miejscowości: Swarzędza, Grodziska, Konina. Wydaje się, że największy potencjał nabywczy na meble z wyższej półki mają duże miasta...

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ