Sebastian Wojciechowski, dyrektor handlowy firmy Deftrans. Fot. Deftrans

Sebastian Wojciechowski, dyrektor handlowy firmy Deftrans. Fot. Deftrans

  • Autor: mg
  • 05 gru 2018 12:50 (aktualizacja: 05 gru 2018 13:47)

Rynek ciągle się zmienia

A marka Nas?

Marka Nas powstała na początku 2018 roku jako wynik dalszej segmentacji naszych produktów. Nas to przede wszystkim dobrej jakości meble łazienkowe do samodzielnego montażu, dedykowane klientom sieciowym i DIY. Ich głównymi cechami są modułowość, możliwość swobodnej aranżacji i funkcjonalność.

Różnorodność i kompleksowość oferty marki Nas – obecnie składa się na nią kilkanaście kolekcji charakteryzujących się różnym stylem i rodzajem wykończenia – sprawia, że oczekiwania i potrzeby klientów w tym segmencie sprzedaży mogą być w pełni zaspokojone.

Pierwsza kolekcja mebli łazienkowych firmy Deftrans ujrzała światło dzienne w 1998 roku. Jak od tego momentu zmieniło się wzornictwo i podejście do produkcji mebli łazienkowych?

Od czasu pierwszych szafek produkowanych dwie dekady temu – „Michałka” i „Nilo” – zmieniło się dużo. Widać to, jak się popatrzy na zdjęcia pierwszych kolekcji. Ergonomia, design – to nie były najważniejsze cechy produkowanych wtedy wyrobów.

W tej chwili ergonomia rozwiązań, wzornictwo, zrozumienie potrzeb klienta, jego stylu życia i – co z tego wynika – sposobu funkcjonowania w przestrzeni łazienkowej – są najważniejsze. Łazienka stała się ważną – na równi z kuchnią – częścią mieszkania, która służy nie tylko higienie, ale i relaksowi.

Czy obecnie można wskazać jeden obowiązujący trend w designie mebli łazienkowych?

Jeden, decydujący i obowiązujący trend w projektowaniu mebli łazienkowych to z pewnością personalizacja, czyli możliwość zdefiniowania różnych funkcji w łazience z wykorzystaniem powtarzalnych, modułowych brył. Dlatego pod marką Nas pojawiły się takie kolekcje, jak „MultiOpen”, „Stilla” i „Torino”. W najnowszej ofercie Defry również znajdziemy tego typu rozwiązania np. w kolekcji „Guadix”. Kolejne będą miały premierę w 2019 roku.

Ważne miejsce w strategii firmy Deftrans zajmuje ekologia. Jakie rozwiązania prośrodowiskowe funkcjonują w Państwa firmie?

Usytuowanie fabryki nieopodal Parku Krajobrazowego Doliny Baryczy i obszarów „Natura 2000” nie jest przypadkowe. To efekt naszego myślenia i ważnej dla nas filozofii działania, czyli dbałości o środowisko i racjonalną eksploatację zasobów naturalnych. Posiadamy certyfikat kontroli pochodzenia produktów FSC oraz ultranowoczesny reduktor Cefla Tif-40, który pozwala skutecznie ograniczyć emisję lotnych związków organicznych, powstających w procesie lakierowania. 

Jak wyglądają tegoroczne plany firmy Deftrans?

Na początek II kwartału 2019 roku planujemy kilka kolejnych nowości w marce Nas. W przypadku marki Defra skupiamy się w tej chwili na lepszej dostępności produktów. Dział Rozwoju Produktu pracuje również nad kilkoma ciekawymi rozwiązaniami funkcjonalnymi, które będą miały premierę w przyszłym roku. Chcemy, by nasze nowe produkty były jeszcze bardziej dopasowane do zmieniających się potrzeb klienta, odpowiadały na zmiany jego stylu życia.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ