Center Mebel z nową halą i innowacyjną automatyczną linią obróbki płyt
25 października w nowo wybudowanej hali produkcyjnej Center Mebel w Łomży odbył się dzień otwarty, w trakcie którego firma zaprezentowała m.in. nową linię obróbki płyt meblowych, która rewolucjonizuje produkcję mebli.
Center Mebel to czołowy dostawca produktów i rozwiązań dla meblarstwa w Polsce północno-wschodniej, zajmujący się dystrybucją produktów dla przemysłu meblowego oraz produkcją frontów meblowych. W stałej ofercie ma ponad 10 tys. akcesoriów znanych, polskich i zagranicznych firm, w magazynie – ponad tysiąc pozycji. Łomżyńska firma ma swoje filie w Białymstoku, Ełku i Olsztynie. Dzięki nowej, w pełni zautomatyzowanej linii oferowane usługi będą szybsze i bardziej precyzyjne.
Nowa linia i nowe usługi to efekt pracy całej załogi
Dzień Otwarty był przede wszystkim okazją do zaprezentowania nowoczesnej hali produkcyjnej o powierzchni ponad 4 tys. m2, w której znalazła się nowa linia obróbki płyt meblowych. Przybyłych gości – partnerów firmy oraz pracowników – przywitał zarząd spółki – Grzegorz Kurak, Anna Kurak oraz Andrzej Zawojski.
- Ta inwestycja odzwierciedla nasze spojrzenie w przyszłość – podkreślał Grzegorz Kurak. – Chcemy się rozwijać i chcemy to robić razem, wspólnie z naszymi partnerami. Chcemy, by korzystali oni z usług oferowanych przez Center Mebel.
Nowy projekt Center Mebel został nazwany „usługi przyszłości”. Tak mówił o nim w czasie uroczystego otwarcia nowej linii Grzegorz Kurak:
- To zupełnie inny poziom i inny standard. Jak mówi chińskie przysłowie: „Chcesz iść szybko – idź sam, chcesz iść daleko – idź razem”. My chcemy iść razem: razem z naszymi pracownikami, ale razem także z naszymi partnerami. Mamy wspaniały zespół, wspaniałych ludzi, którzy nas wspierają na co dzień w pracy. I chociaż wszyscy nasi pracownicy, bez wyjątku, wykonali ogromną pracę przy nowym projekcie, to szczególne słowa uznania należą się trzem osobom. To Grzegorz Karwowski, który nadzorował wdrożenie jako nasz kierownik produkcji, Robert Cierpikowski, odpowiedzialny za wdrożenie programowe oraz Zbigniew Chrzanowski, odpowiedzialny za projekt od strony IT – dodał Grzegorz Kurak.
Z kolei Andrzej Zawojski dziękował partnerom biznesowym, bez których inwestycja nie byłaby możliwa: - Nie udałoby się nam zrealizować tej inwestycji, gdyby nie nasi partnerzy biznesowi: Teknika, Biesse, Lignum Soft, Top Solutiuon, a także bank ING, nasz strategiczny partner – podkreślał.
Usługi przyszłości – jakie korzyści dla partnerów?
Główną atrakcją Dnia Otwartego była praktyczna prezentacja działania i możliwości nowej linii. Po poszczególnych etapach procesu produkcyjnego oprowadzali odwiedzających Robert Cierpikowski, odpowiedzialny za wdrożenie programowe oraz Maciej Owczarczak, który nadzorował proces technologiczny z ramienia firmy Teknika. partnera technologicznego przedsięwzięcia.
„Usługa Przyszłości”, czyli Usługa 4.0, jest zintegrowana z narzędziem Corpus on--line. Dla klientów firmy Center Mebel ta usługa oznacza krótki czas realizacji, doskonałą jakość połączeń oraz przede wszystkim ogromną bazę materiałów dostępnych bezpośrednio z magazynów firm. To sprawia, że klienci Center Mebel mogą znacząco poszerzyć oferowany przez siebie zakres produktu.
Cały proces zaczyna się od projektowania. Korzystając z gotowej biblioteki brył oraz dostępnych płyt i akcesoriów klient jest w stanie całkowicie spersonalizować swój mebel. Może w nim zmieniać wymiary (szerokość, wysokość, głębokość), liczbę frontów czy szuflad.
- Każdy projekt, który do nas trafia, jest jeszcze dodatkowo na tym etapie weryfikowany. Jeżeli pojawią się jakieś pomyłki lub przeoczenia, to naszą rolą jest wyłapywanie ich – wyjaśniał Robert Cierpikowski.
- « Poprzednia
- 1
- 2
- Następna »
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ