Firma GTV wystawiała się na targach w Kijowie
Zakończone 18 marca br. Kijowskie Międzynarodowe Targi Meblowe "МТКТ Innovation 2017" uznawane są za najważniejsze wydarzenie branżowe dla producentów mebli, projektantów i architektów z Ukrainy. Wśród wystawców z jedenastu krajów świata swoją ofertę prezentowała również firma GTV.
W tegorocznych targach uczestniczyło ponad 300 firm i 700 marek z 12 krajów. W ciągu 4 dni stoiska wystawców odwiedziło ponad 25 tys. osób ze wszystkich regionów Ukrainy i krajów Europy Wschodniej. "МТКТ Innovation" to również ponad 100 imprez towarzyszących, z których każda zgromadziła dużą widownię i cieszyła się ogromnym zainteresowaniem zwiedzających.
Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój rynku wschodnioeuropejskiego i wzrastający popyt konsumencki, uczestnictwo w kijowskich targach otwiera nowe możliwości również dla polskich producentów i dystrybutorów akcesoriów meblowych i komponentów do produkcji mebli. Obecność w Kijowie to nie tylko możliwość zaprezentowania własnej oferty, ale i ogromna ilość spotkań ze specjalistami z branży meblowej, projektantami i architektami, właścicielami salonów meblowych, hurtowni i odbiorców detalicznych, przedstawicieli sieci handlowych i klientów ostatecznych.
Nowoczesna aranżacja pozwoliła na zaprezentowanie szerokiego portfolio produktów GTV. Szczególną uwagę odwiedzających przykuwały profile "Glax" z możliwością regulacji kąta świecenia, systemy przesuwne oraz szeroka gama zawiasów, podnośników, prowadnic, uchwytów i oświetlenia meblowego.
Targi w Kijowie to doskonały barometr najnowszych trendów i idei w meblarstwie, znakomite odzwierciedlenie tego, co dzieje się na rynku w tej części świata. Dzięki optymalnej organizacji przestrzeni ekspozycyjnej, dobrej promocji i przyciągającemu uwagę programowi imprez towarzyszących "МТКТ Innovation" to idealne miejsce spotkań z naszymi przyszłymi potencjalnymi kontrahentami – a te bezpośrednie relacje są na Wschodzie niezwykle istotne. Obecność firmy GTV na tych targach to również sygnał dla całego rynku o stabilności, rzetelności i wiarygodności przedsiębiorstwa – podkreśla Denis Urbanowicz, kierownik ds. sprzedaży na rynki wschodnie.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ