Firma GTV wzięła udział w targach "Light + Building"
Firma GTV znalazła się w gronie wystawców targów "Light + Building", odbywających się we Frankfurcie nad Menem. W wydarzeniu wzięło udział kilkaset tysięcy osób, a produkty polskiego przedsiębiorstwa obejrzeli goście z 46 państw.
Od 18 do 23 marca br. firma GTV prezentowała swoje produkty podczas międzynarodowych targów "Light + Building". Podczas wydarzenia GTV wyeksponowało m.in. profile LED, które wpisują się w najnowsze trendy branży oświetleniowej. Szczególną popularnością cieszyły się profile dwustronne, nabijane do szaf.
GTV wykorzystało nowoczesne, innowacyjne rozwiązania prezentowania produktów. Najważniejszym elementem stoiska był stół interaktywny. Elementy oświetlenia zostały zatopione w tokenie z żywicy, który uruchamiał określone akcje i pozwalał na skuteczną prezentację produktów. Po nałożeniu tokenu na stół aktywowany stawał się zawarty w nim content. Taka forma prezentowania produktów zrobiła wrażenie na gościach i cieszyła się dużą popularnością.
Targi "Light + Building" to bardzo ważne wydarzenie, które jest przeglądem najważniejszych, światowych trendów branży oświetleniowej. GTV to ważny gracz na kilkudziesięciu rynkach. Naszym celem jest nie tylko nadążanie za międzynarodowymi trendami, ale przede wszystkim kreowanie ich – mówi Mateusz Strzałkowski, rzecznik prasowy w firmie GTV Poland.
"Light + Building" we Frankfurcie nad Menem to największe i najbardziej prestiżowe tragi prezentujące najnowsze trendy z obszaru oświetlenia, elektrotechniki oraz automatyki domów i pomieszczeń. Tegoroczne targi odwiedziło ponad 220 tys. osób z całego świata.
W ostatnich miesiącach produkty polskiego dystrybutora prezentowane były także na "kbb Birmingham" oraz MTKT w Kijowie.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ