GTV planuje rozwój eksportu na rynku indyjskim
Firma GTV po raz pierwszy wzięła udział w indyjskich targach "Mumbai". Udział w wydarzeniu to kolejny krok do rozwoju dystrybucji w tym kraju.
"Index Mumbai Indie" to największe wydarzenie związane z branżą wnętrzarsko-architektoniczną w tym kraju. Firma GTV zaprezentowała w Bombaju m.in. oświetlenie meblowe, profile "Glax" oraz przedłużacze biurkowe. Uczestnicy targów mogli obejrzeć również akcesoria - szeroką ofertę prowadnic zawiasów, systemów szuflad oraz podnośników.
Największą popularnością i zainteresowaniem gości cieszyły się bestsellery z portfolio firmy, takie jak prowadnice "Versalite" i "Modernslide", system szuflad "Axis" oraz elektroniczny system otwierania szuflad "Modern Drive". Dzięki udziałowi w targach firma pozyskała ponad tysiąc nowych kontaktów, a stoisko GTV odwiedziło ponad 3 tys. osób.
Udział w międzynarodowych wydarzeniach branżowych to dla nas doskonała okazja na zaprezentowanie naszej bogatej oferty produktowej oraz zwiększenie rozpoznawalności marki GTV. Obecność w Indiach to również możliwość poznania lokalnego rynku oraz jego specyfiki, zaznajomienia się z obowiązującymi tam procedurami handlowymi, a także poznania przyszłych, potencjalnych kontrahentów. Finalnie działania te umożliwią nam rozwój dystrybucji w Indiach – mówi Przemysław Szpojankowski, export manager w GTV.
Indyjski rynek meblarski oraz wyposażenia wnętrz rozwija się dynamicznie. W ciągu dwóch ostatnich lat jego wartość zwiększyła się o blisko 50 proc. - z 976 do 1,4 tys. mld dolarów. Do 2022 roku jego wartość wzrośnie niemal o 100 proc. i będzie wynosiła 2,7 tys. mld dolarów.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ