Producent elektronarzędzi przekazał darowiznę na rzecz UNICEF
120 000 euro udało się zgromadzić z ogólnoświatowej sprzedaży wkrętaków marki Würth, w ramach ogólnoświatowej kampanii ride-along. Symboliczny czek na tę kwotę przekazano na rzecz UNICEF. Sprzedaż wkrętaków z limitowanej edycji była prowadzona także w Polsce.
W ramach ogólnoświatowej kampanii Wϋrth pt.: „ride-along” (wspólne jazdy) klienci Würth otrzymali możliwość zakupu wkrętaka z limitowanej edycji. Za każdy sprzedany wkrętak Grupa Würth przekazała UNICEF jedno euro.
W ten sposób zebrano 120 000 euro w ogólnoświatowej sprzedaży. Bettina Würth, Przewodnicząca Rady Doradczej Grupy Würth, przekazała UNICEF symboliczny czek. „Udział w życiu społecznym jest częścią naszej kultury korporacyjnej. Dlatego jestem szczególnie zadowolona, że darowizny możemy dokonać dzięki zaangażowaniu różnych spółek Grupy Würth. Dowodzi to raz jeszcze, że nasza kultura korporacyjna jest prowadzona we wszystkich naszych spółkach” - wyjaśnia Bettina Würth.
Darowizna przyniesie korzyści projektowi społecznemu na Filipinach wspieranemu przez UNICEF. Dom Młodzieży Molave w Quezon City opiekuje się dziećmi i nastolatkami, które wdały się w konflikt z prawem i pomaga im w ponownym odnalezieniu się w społeczeństwie oraz daje szansę na nowy start w życiu.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ