Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Blaklader

Fot. Blaklader

  • Autor: ut
  • 13 sty 2020 11:19

Profesjonalna odzież robocza szwedzkiej marki

Firma Blåkläder zamierza zdobyć polski rynek odzieży roboczej dla profesjonalistów. Szwedzki producent otworzył w Polsce swój oddział, z biurem handlowym, magazynami i pierwszym sklepem, zaopatrzonym w pełną rozmiarówkę.

Od warsztatów, przez hale produkcyjne i place budowy, po ekstremalne platformy wiertnicze – produkty Blåkläder już od ponad 60 lat zdobywają uznanie w miejscach, w których od odzieży oczekuje się bezkompromisowej funkcjonalności i trwałości. Polska jest już 16. krajem, w którym renomowana marka postanowiła otworzyć oddział, udostępniając pełną ofertę, liczącą ponad 24 000 elementów odzieży i akcesoriów.

– Na polskim rynku rośnie zapotrzebowanie na profesjonalną odzież najwyższej jakości – mówi Grzegorz Marcinkowski, Sales Manager polskiego oddziału Blåkläder. – Upowszechnia się świadomość tego, że wygodne, trwałe i estetyczne ubranie robocze nie jest zbędnym kosztem czy fanaberią, ale elementem opłacalnym ekonomicznie i wizerunkowo. Nasza oferta wpisuje się w ten trend. Jesteśmy też przekonani, że będzie go stale wzmacniać wraz z upowszechnianiem się naszej odzieży.

Pierwszy sklep polskiego oddziału Blåkläder otwarto w Warszawie przy ul. Kolneńskiej 4. Na ponad 300 m2 została zaprezentowana firmowa kolekcja, w tym m.in. odzież z elementami ze stretchu znacząco podnoszącego wygodę użytkowania oraz odzież odblaskowa HI-VIS o intensywnej widzialności. W 2020 roku polski oddział planuje systematyczny rozwój sieci handlowej.

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ