Fabryki Mebli Forte, Suwałki. Fot. Forte

Fabryki Mebli Forte, Suwałki. Fot. Forte

  • Autor: Redakcja Biznesmeblowy.pl
  • 29 paź 2019 19:47

Program employer brandingowy Fabryk Mebli Forte nagrodzony

EB Stars to jeden z największych ogólnopolskich konkursów dedykowany projektom employer brandingowym. Tegoroczna, XI edycja, obfitowała w wiele ciekawych zgłoszeń. Nagrodę główną w kategorii Najlepsza Wewnętrzna Inicjatywa Employer Brandingowa zdobyły Fabryki Mebli Forte S.A. za program „Zmień pracę, ale nie pracodawcę”.

Wdrożony przez Forte projekt jest odpowiedzią na potrzeby pracowników, którzy chcą się rozwijać w strukturach firmy i podnosić swoje kompetencje w nowych obszarach. Ideą „Zmień pracę, ale nie pracodawcę” jest poszukiwanie odpowiednich osób na wolne wakaty w organizacji na wszystkich jej szczeblach. Pracownicy mają możliwość aplikowania bezpośrednio do dedykowanej projektowi osoby, która prowadzi rekrutację. Na przestrzeni 10 miesięcy znaleziono ponad 50 pracowników, którzy otrzymali możliwość zmiany stanowiska pracy w Grupie Forte. Największą wartością inicjatywy jest utrzymanie w organizacji kompetencji i umiejętności, jakie posiadają pracownicy, jak również zwiększenie zaangażowania ponad 3500 załogi.

Fabryki Mebli Forte SA to czołowy polski producent mebli do samodzielnego montażu. Spółka powstała w 1992 roku, a w 1996 roku zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Firma posiada pięć zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w północno-wschodniej Polsce, w tym, uruchomioną w kwietniu 2018 roku w Suwałkach fabrykę płyt wiórowych. Jest to jedna z najnowocześniejszych inwestycji branży meblarskiej w całej Europie, zarówno jeśli chodzi o wysoką jakość produktu, jak i standardy pro środowiskowe. Całkowita powierzchnia produkcyjna wszystkich polskich fabryk wynosi 143 tys. m², zaś powierzchnia magazynowa 103 tys. m². W ofercie FORTE znajduje się bogaty asortyment mebli do jadalni, salonu, sypialni, pokoju młodzieżowego, gabinetu i przedpokoju, a także mebli uzupełniających, jak szafy, regały czy komody. Spółka sprzedaje swoje produkty w ponad 45 krajach świata a 85 proc. całej produkcji trafia za granicę. 

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ