Fot. Abra Meble

Fot. Abra Meble

  • Autor: mg
  • 09 paź 2018 12:37 (aktualizacja: 09 paź 2018 14:20)

Abra Meble ma nową agencję reklamową

Sieć sklepów Abra Meble została nowym klientem agencji Booost. Przygotowana przez nią kampania reklamowa potrwa kilka miesięcy.

Według specjalistów z agencji Booost, kampania sprzedażowa Abra Meble będzie opierała się na big data i hiperspersonalizowanym przekazie do konsumentów w czasie rzeczywistym. Klient będzie się rozliczał z agencją w modelu success fee.

Prowadząc kampanie w oparciu o big data, wiemy, kim jest klient marki Abra, co i kiedy mu powiedzieć na każdym etapie jego ścieżki zakupowej. Hiperspersonalizowane kreacje dostosowane są do realnych potrzeb konsumentów, co ma ogromny wpływ na ich aktywizację, a finalnie na domknięcie sprzedaży - komentuje dla portalu Wirtualnemedia Łucja Gdala, managing partner agencji Booost.

 

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ