Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. BM Housing

Fot. BM Housing

  • Autor: ut
  • 15 sty 2020 12:37

BM Housing o aktualnych trendach w aranżacji

Obecnie zdecydowanie możemy zaobserwować wyraźny powrót do stylistyki drugiej połowy XX wieku (szczególnie lat 70.), czy nawiązanie do aranżacji mieszczańskich salonów z czasów międzywojennych - opowiadają eksperci z BM Housing.

Jak oceniają Państwo miniony rok w branży?

Rok przywitał nas nowymi kierunkami w wyposażeniu wnętrz. Powoli coraz mniej widoczny jest chłodny, industrialny styl. Obecnie zdecydowanie możemy zaobserwować wyraźny powrót do stylistyki drugiej połowy XX wieku (szczególnie lat 70.), czy nawiązanie do aranżacji mieszczańskich salonów z czasów międzywojennych. Wyraźnie umacnia się także trend dbania o środowisko oraz zero waste, a tym samym wzrost popularności produktów wykonywanych z naturalnych materiałów.

Jakie wydarzenie/a uważają Państwo za największy sukces swojej firmy w minionym roku?

Obecność na Targach Warsaw Home Expo z marką Qeeboo. Absolutnie unikalne stoisko Qeeboo przyciągnęło tysiące odwiedzających! Przełożyło się to mocno na rozpoznawalność marki oraz na zainteresowanie i zakupy klientów.

Jaki są plany Państwa firmy na najbliższy okres?

Dalszy rozwój firmy w kierunku dystrybucji oraz współpracy na płaszczyźnie B2B, mamy także coraz bogatszą ofertę dla architektów wnętrz.

Która kolekcja, czy produkt odnotowała największą sprzedaż, budziła największe zainteresowanie w minionym roku?

Z dużą radością możemy przyznać, że wszystkie nasze marki cieszyły się w minionym roku powodzeniem. Warto jednak wspomnieć o Good&Mojo – to designerskie, naturalne lampy „z przesłaniem”. Marka bardzo dba o środowisko naturalne, niesie pomoc ludziom żyjącym poza cywilizacją i dba o zrównoważony rozwój, część dochodu ze sprzedaży swych produktów przeznacza na wspomaganie fundacji Waka Waka. Nasi odbiorcy coraz śmielej i chętniej wybierają właśnie tą markę.

Na jakie nowe kolekcje możemy liczyć w tym roku?

Nowe kolekcje możemy zobaczyć na trwających właśnie targach Maison&Objet – nowe meble i dodatki zaprezentują m.in. firmy HK Living, Zuiver, Woood, Good&Mojo, Be pure, Dutchbone. Na pewno pojawią się lekkie, jasne kolory


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ