Branża meblarska I wirtualna rzeczywistość – konferencja w Warszawie
Konferencja Enterprise Sessions to wydarzenie dedykowane największym polskim graczom branży e-commerce. Podczas spotkania będą mogli poznać najlepsze praktyki zastosowania różnych narzędzi technologicznych w e-handlu na całym świecie. W tym roku szczególnie silna jest reprezentacja branży meblarskiej.
Jak dzięki Virtual Reality (VR) udało się przekształcić klasyczny biznes meblarski z ponad 40-letnią tradycją w ultranowoczesną firmę maksymalizującą doświadczenia klienta? Jak zarobić miliony na śnie i internetowej sprzedaży materacy? O tym - ale nie tylko - już 25 października będą rozmawiać podczas tegorocznej konferencji Enterprise Sessions eksperci, którzy zarządzają sklepami internetowymi przynoszącymi wielomilionowe zyski.
Do Polski przyjadą zarządzający sklepami przynoszącymi wielomilionowe dochody z Europy Zachodniej i USA, m.in. Jimmy Yoon z Country Casual Teak (lider drewnianych mebli ogrodowych) oraz kuzyni Kuba Wieczorek i Jaś Bagniewski, autorzy spektakularnego sukcesu marki Eve Sleep, która sprzedaje materace w 15 krajach. Zaproszeni goście będą inspirować i dzielić się przykładami działań, które pozwalają zwiększyć sprzedaż.
Wyróżnikiem konferencji jest to, że jej uczestnikami są tylko praktycy e-commerce, rzeczywiście znający branżę. Dzięki temu spotkanie daje realną możliwość nawiązania relacji biznesowych z osobami, które mają doświadczenia na bardziej konkurencyjnych rynkach.
"Nasza konferencja jest inna niż wszystkie. Nie będziemy zadawać na niej pytań o sens korzystania z różnych platform e-commerce’owych do budowania sklepów online. Skupimy się na tym, jak wykorzystać dostępne na rynku narzędzia technologiczne, żeby zwiększać skalę prowadzonych biznesów" – mówi Borys Skraba, prezes zarządu Bold Brand Commerce.
W Warszawie spotkają się przedstawiciele wielu branż i krajów. Uczestnicy konferencji mogą spodziewać się przykładów budowania marki i sprzedaży zagranicznej, a także wskazówek dotyczących rozwoju handlu elektronicznego na różnych rynkach, między innymi farmaceutycznym czy meblarskim. Nie zabraknie podpowiedzi, jak w sprzedaży wykorzystać najnowsze technologie, takie jak wirtualna rzeczywistość, boty, krypotowaluty czy sztuczna inteligencja. To właśnie dzięki tego typu innowacjom można stworzyć wyjątkowe doświadczenie zakupowe, tak dziś istotne w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Organizatorem wydarzenia jest firma Bold Brand Commerce, oficjalny partner wdrożeniowy Magento na rynku polskim. Agenda spotkania oraz rejestracja dostępne są na stronie: https://es.bold.net.pl/.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ