Targi "Ambiente". Fot. Archiwum

Targi "Ambiente". Fot. Archiwum

  • Autor: bm
  • 14 lis 2014 10:36

Celebryci pomogą wypromować targi

Stany Zjednoczone będą w tym roku krajem partnerskim dla Targów Frankfurt podczas organizacji kolejnej edycji „Ambiente” - imprezy targowej, na której prezentowane są między innymi artykuły do aranżacji wnętrz.

Co roku staramy się zdobyć ważnego partnera, to pozwala nam wzmocnić akcję promocyjną - wyjaśniła podczas konferencji prasowej w Warszawie 13 listopada w Warszawie Nicolette Naumann z Targów Frankfurt – dyrektor targów „Ambiente”. - Przy okazji partnerstwa zawsze staramy się, aby znana osoba z danego kraju promowała nasze targi. Dwa lata temu, kiedy partnerem była Francja, była to Catherine Deneuve. Początkowo byłam temu przeciwna, ponieważ to oznacza dla nas duże koszty, ale doszliśmy do wniosku, że jednak warto i będziemy wydawać pieniądze na celebrytów. Tym razem będzie nas promował Scott Henderson, szef znanej firmy projektowej z Nowego Jorku. Dzięki partnerstwu informacje o „Ambiente” pojawiają się w prasie i w telewizji kraju partnerskiego, co dla nas jest bardzo istotne, ponieważ chcemy podkreślać międzynarodowy charakter targów.

Podczas konferencji Nicolette Naumann przybliżyła zakres tematyczny targów „Ambiente”, które odbędą się w dniach 13-17 lutego 2015. Jak co roku ekspozycje będą podzielone na kilka sekcji tematycznych: „Living” (meble i artykuły wyposażenia wnętrz), „Giving” (upominki i artykuły ozdobne) oraz „Dining”, czyli wszystko, co jest związane z kuchnią i jadalnią w domu.

Organizatorzy spodziewają się, że w 2015 frekwencja będzie jeszcze wyższa niż podczas tegorocznej edycji „Ambiente”. W targach w roku 2014 wzięło udział 4.749 wystawców z 89 krajów. Zarejestrowano 144 zwiedzających ze 161 krajów. Wszystkie ekspozycje zajęły powierzchnię ponad 328 tysięcy m2. 54 wystawców i 1.983 targowych gości przyjechało z Polski.

Targi „Ambiente” mają charakter międzynarodowy. Jak poinformowali podczas konferencji organizatorzy, coraz większe znaczenie ma strefa przeznaczona dla inwestorów rynku kontraktowego. Rozwija się również strefa talentów, do której Targi Frankfurt zapraszają młodych, obiecujących projektantów – mają oni do dyspozycji bezpłatną powierzchnię ekspozycyjną.

Jako polskie przedstawicielstwo, proponujemy co roku udział finalistów konkursu „Make me!” - poinformował Piotr Łukaszewicz z polskiego przedstawicielstwa Targów Frankfurt. - Wiem, ze co roku kilku projektantów z Polski prezentuje swoje projekty na „Ambiente.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ