Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Dekoria

Fot. Dekoria

  • Autor: ut
  • 03 marz 2020 10:39 (aktualizacja: 03 marz 2020 15:42)

Dekoria otwiera pierwszy sklep stacjonarny

Dekoria otwiera swój pierwszy stacjonarny salon w Warszawie. Do tej pory sprzedaż marki odbywała się głównie za pośrednictwem sklepu online.

Dekoria.pl to obecnie jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. Oferuje on swoim klientom ponad 50 000 niepowtarzalnych produktów do dekoracji wnętrz. Na polskim rynku działa od prawie 15 lat. Posiada ponadto 15 e-sklepów zagranicznych.
Obok działalności internetowej marka prowadzi również otwarty w 2018 roku sklep stacjonarny w Świdnicy. Klienci mają tam do dyspozycji przeszło 3000 m2 powierzchni pełnej aranżacji, mebli i dekoracji.

Marka od wielu lat przygotowywała się do otwarcia sklepu stacjonarnego również w Warszawie, która jest jej największym rynkiem sprzedaży detalicznej.
Oficjalne otwarcie showroomu odbędzie się 9-14 marca 2020 roku. W tych dniach na odwiedzających będą czekać specjalne atrakcje i zniżki. Klienci detaliczni mogą liczyć na rabat 20% na cały dostępny asortyment. Projektanci, którzy odwiedzą salon Dekoria w tych dniach otrzymają bon na zakupy w kwocie 300 zł, a także tzw. pakiet startowy –najnowszy katalog, zasady współpracy z marką Dekoria oraz poradnik dla projektanta.

Otwarcie nowego obiektu z siedzibą w Warszawie to szansa, by dotrzeć do naszych odbiorców w nieco inny sposób. Dotychczas większość zakupów z naszego sklepu była dokonywana za pośrednictwem strony internetowej. Obecnie dążymy do tego, by być bliżej naszych klientów – poznać ich potrzeby oraz gusta. W nowo otwartym sklepie czeka więc na nich nie tylko ogrom produktów wnętrzarskich. Kiedy aranżowaliśmy nasz nowy salon, myśleliśmy o tym, jak sprawić, by było to dla nich miejsce licznych inspiracji. Cieszymy się z nowego salonu w Warszawie, bo jest on dla nas kolejnym nowym początkiem – mówi Agnieszka Rybka, dyrektor handlowy marki Dekoria.

Nowy sklep marki będzie także kolejnym istotnym punktem na mapie miasta dla architektów oraz projektantów. Został on stworzony z myślą o ich pracy – ma pomóc w jeszcze bardziej precyzyjnym doborze produktów oraz artykułów wnętrzarskich.

Już w marcu nowy sklep Dekoria zagości na blisko 1000 m2 powierzchni handlowej w Domotece –warszawskim centrum wyposażenia wnętrz w segmencie premium. Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy, który w całości specjalizuje się w wyposażeniu wnętrz.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ