"Aramis" Forte. Fot. Archiwum

"Aramis" Forte. Fot. Archiwum

  • Autor:
  • 29 cze 2006 00:00

Forte wprowadza zmiany - relacja z targów wewnętrznych

Dni Partnerskie Forte, które odbyły się w dniach 5-10 maja br. w salonie firmowym Grupy w Ostrowi Mazowieckiej, były okazją przede wszystkim do prezentacji nowości i spotkań z krajowymi i zagranicznymi gośćmi

Wkrótce faktem stanie się połączenie Fabryk Mebli Forte z siedzibą w Ostrowi Mazowieckiej, Białostockich Fabryk Mebli i Furnela. Grupa Forte przygotowuje zmiany nie tylko na poziomie zarządzania. Plany dotyczą również wprowadzenia bardziej czytelnego podziału oferty i jej sprzedaży. Celem jest m.in. uproszczenie kontaktów handlowych z odbiorcami. Forte liczy na to, że dobra współpraca z dystrybutorami przyczyni się do umocnienia obecności Grupy na rynku krajowym.
Robert Padiasek, dyrektor sprzedaży i marketingu Forte, jest zdania, że warto zainwestować we wzmocnienie marki Forte, jednej z najbardziej rozpoznawalnych przez kupujących meble. Ze względu na zróżnicowanie asortymentu Grupy pod względem materiałów, technologii produkcji, cen i kanałów dystrybucji na targach wewnętrznych sygnalizowany był podział na grupy asortymentowe i odpowiadające im marki.

Nową marką Forte Collection sygnowane są produkty z wyższej półki. Najliczniejszą grupę asortymentową stanowią meble Forte, tańsze i skierowane do szerszej grupy odbiorców niż asortyment z Forte Collection. Trzecią grupą wyrobów są meble popularne znajdujące odbiorców m.in. w sprzedaży masowej. Na nowo zdefiniowane zostały też kuchnie. Forte chce pójść w kierunku wyrobów uniwersalnych. Nowa oferta mebli kuchennych ma być tańsza niż oferowane dotychczas kuchnie markowe. Z drugiej strony, ich standard ma być wyższy niż popularnych mebli z kolekcji „For-mix”. Zdaniem Roberta Padiaska, efektów handlowych wynikających z realizacji nowych pomysłów można się spodziewać w 4 kwartale br.

Podczas Dni Partnerskich zaprezentowano znane już modele w odświeżonym wizerunku lub z elementami podnoszącymi ich jakość np. „Bellagio” z fornirowanymi wnętrzami szuflad. Nowa marka Forte Collection obejmie obecne już na rynku kolekcje, takie jak: „Caprio”, „Island” czy „Tercino”. Jedną z nowości w tej grupie jest zestaw „Merano”, na targach wewnętrznych zaprezentowany w czereśni antycznej. Może stanowić wyposażenie jadalni, pokoju dziennego lub sypialni. O tym, w jaki sposób dobór materiałów i akcesoriów może wpływać na wygląd mebla o określonej formie, można się było przekonać przyglądając się nowemu zestawowi „Orvieto”. Jeden z jego wariantów wykonano w kontrastowym zestawieniu olchy i zebrano. Nadało mu to odważniejszego charakteru niż w olsze podbarwianej. Charakterystyczne były też nóżki i uchwyty na wysoki połysk. Z kolei wśród nowości z marką Forte uwagę zwracały fronty lakierowane na wysoki połysk np. w meblach skrzyniowych „Bravura”. 

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ