IKEA rozpoczęła nową kampanię
IKEA rozpoczęła nową kampanię. Tym razem dedykowaną sypialni. Jej oficjalna inauguracja miała miejsce 30 stycznia br. w warszawskiej Kuchni Spotkań IKEA.
Tym razem IKEA postanowiła znaleźć odpowiedź na pytanie o potrzeby Polaków dotyczące korzystania z sypialni. Współpraca z infuture hatalska foresight institute zaowocowała powstaniem raportu „Sypialnia przyszłości”. Jednym z jego kluczowych ustaleń jest potwierdzenie wielofunkcyjnego charakteru tego wnętrza.
Sypialnia jest najbardziej spersonalizowanym pomieszczeniem w domu. To miejsce, w którym możemy być naprawdę sobą. Jest równie wielofunkcyjna co duży pokój - z tą różnicą, że posiada drzwi, które można zamknąć. Są one nie tylko barierą fizyczną, ale i psychologiczną. Wszyscy mamy świadomość tego, że w sypialni wiele się dzieje, lecz rzadko się o tym mówi. Poruszane tematy dotyczą przeważnie jedynie kwestii zdrowego snu oraz funkcjonalnej szafy. Pozostałe aktywności, nie tylko dotyczące seksualności, bywają tematami zbyt intymnymi lub wstydliwymi, żeby o nich dywagować. Chcemy przełamać ten wizerunek sypialni jako miejsca zamkniętego i wyłącznie prywatnego, pokazując, że mamy świadomość tego, jak w rzeczywistości wygląda jej użytkowanie. Zależy nam na zaproponowaniu wielu rozwiązań na jej wyposażenie. Pomoże nam w tym spora dawka humoru, będącego uniwersalnym sposobem na rozmowy o sprawach trudnych – mówi Michał Pronobis-Proński, communication leader w IKEA Retail w Polsce.
W tym roku IKEA przygotowała wiele nowości związanych z wyposażeniem sypialni. Pierwszą z nich była nowa odsłona serii Toma Dixona – "Delakting".
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ