Innowacyjne rozwiązanie polskiego producenta mebli
Firma STWD, która zajmuje się produkcją i sprzedażą mebli drewnianych, opracowała technologię Nieograniczonej Masowej Kastomizacji (UMC). Wspiera ona procesy biznesowe, a także pomaga w budowaniu przewagi nad rynkowymi konkurentami. Rozwiązanie wpisuje się w modny trend personalizacji produktów.
Powstanie technologii UMC (Unlimited Mass Customization) to zasługa rocznej pracy zespołu, na czele którego stanęli Roman i Tomasz Bileccy. Pierwszy z nich jest założycielem firmy STWD, zaś drugi stworzył markę meblarską The Beds. Wykorzystali oni w badaniach blisko 30-letnie doświadczenie w produkcji mebli drewnianych oraz 10 lat doświadczeń w handlu i e-marketingu.
Istotą wprowadzonej przez firmę STWD technologii jest chęć oferowania produktów, które będą unikalne zarówno w obszarze wzornictwa, jak i funkcjonalności. Stało się to możliwe dzięki zaangażowaniu konsumenta w proces projektowania mebli. Klient, otrzymując gotowy projekt, ma możliwość naniesienia jeszcze swoich zmian.
Technologia Nieograniczonej Masowej Kastomizacji wpisuje się w jeden z najbardziej aktualnych trendów w meblarstwie, czyli personalizację produktów. Przykładem jej zastosowania jest choćby kolekcja "Vento" marki The Beds, w ramach której projektanci zaproponowali kilkadziesiąt rozwiązań dla poszczególnych elementów produktu, np. różne kształty szczytu łóżka, wykorzystane materiały, możliwości wyboru nóg mebla.
Wprowadzenie technologii poprzedzone zostało badaniami, których przedmiotem byli klienci odwiedzający sklep internetowy The Beds. Z analizy wynikało, że ponad 25 proc. z nich oczekiwało możliwości personalizacji produktów przed dokonaniem zakupu.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ