Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Targi meblowe. Fot. Archiwum

Targi meblowe. Fot. Archiwum

  • Autor: Diana Nachiło
  • 27 gru 2013 18:01

Istota Targów dla producentów mebli i wystawców

O tym, jakie targi interesują polskich producentów mebli najlepiej się przekonać obserwując listę wystawców poszczególnych imprez. Chcieliśmy się jednak przekonać, które z nich firmy o największej sprzedaży w kraju uważają za najbardziej efektywne.

Kto, gdzie kiedy?

Według wyników rankingu producentów mebli w Polsce (publikowanego co roku przez nasz miesięcznik), firmami o największej sprzedaży na rynek krajowy w 2006 roku były takie przedsiębiorstwa, jak: Black Red White, grupa Nowy Styl, Fabryka Mebli Bodzio, grupa Forte, Szynaka Meble, Adriana, Meble Wajnert, Profim, Kolekcja Mebli Klose i FM Gawin. Firma Black Red White, konsekwentnie nie zaprezentowała się w tym roku na żadnej z krajowych imprez wystawienniczych. Firma Forte promowała nowe produkty we własnym salonie w Ostrowi Mazowieckiej. Z kolei, termin imprezy jubileuszowej firmy Szynaka Meble był zbliżony do zorganizowanych przez nią targów wewnętrznych. Poza tym, kuchnie Szynaka Meble WFM można też było w tym roku obejrzeć na warszawskich targach „Decor”.

Przoduje Kolekcja Mebli Klose

Firmą o największej aktywności wystawienniczej była w tym roku Kolekcja Mebli Klose. Jej produkty można było oglądać zarówno na targach „Meble” w Poznaniu, jak też w Warszawie, Olsztynie, Łodzi, Gdańsku i Krakowie. Wybór miejsc prezentacji nie był przypadkowy, bo w wielu z tych miast firma Klose otworzyła w tym roku salony firmowe. Prezentacje targowe pomagały promować markę, ale też wspierały działalność lokalnych punktów handlowych.

Nowy Styl

Sześć na dziesięć firm z pierwszej 10. była w tym roku obecna w Poznaniu, do czego z pewnością przyczyniły się organizowane co 2. lata targi „Biuro”. Krzysztof Duliński z firmy Nowy Styl wyjaśnia, że NS praktycznie prezentuje się tylko na jednej imprezie targowej w Polsce. Po raz pierwszy na targach „Meble” firma pojawiła się w 1992 roku, kilka miesięcy po powstaniu przedsiębiorstwa. Kiedy zapadła decyzja, że targi będą podzielone na 2. edycje: domową i biurową, zdecydowaliśmy się na udział tylko w biurowej, odbywającej się w lata nieparzyste – mówi Krzysztof Duliński. – Targi w Poznaniu to dla nas okazja do pokazania nowości, dyskusji z naszymi dotychczasowymi dystrybutorami o planach, zamierzeniach obu stron, zacieśniania towarzyskiej więzi, a także możliwość pozyskania kolejnych partnerów handlowych czy biznesowych. Są to głównie firmy zagraniczne, zwłaszcza z terenów dawnej WNP i dawnego obozu socjalistycznego.

Profim

Również w pierwszym roku działalności na targach w Poznaniu zadebiutowała firma Profim. Także teraz, firmowe nowości prezentowane są głównie na targach „Biuro”. Targi są doskonałą okazją do zaprezentowania efektów naszej wielomiesięcznej pracy, czyli nowości w ofercie. Bardzo ważna jest przede wszystkim możliwość spotkania i rozmowy z partnerami handlowymi. Targi to korzystny dla nas i tradycyjny już czas na przekazanie informacji o tym, co się dzieje w firmie, jak rysuje się jej obraz ostatnich lat i co chcemy osiągnąć w kolejnych – mówi Dagmara Jeżyk, specjalista ds. marketingu firmy Profim.

Meble Wajnert

Anna Szyncowicz z firmy Wajnert informuje, że przedsiębiorstwo bierze udział w targach poznańskich. Organizuje też własne targi wewnętrzne, które dają możliwość prezentacji całej oferty, a w szczególności, nowości.

Meble Gawin

Głównym i jedynym forum wystawienniczym dla FM Gawin są targi „Meble” w Poznaniu. Jerzy Jaworski, dyrektor ds. organizacyjnych FM Gawin, jest zdania, że znaczenie handlowe tej imprezy od lat maleje, przesuwając się bardziej w kierunku prestiżowego. Jest to również dobre i sprawdzone miejsce spotkań towarzyskich i wymiany doświadczeń przy okazji licznych branżowych, roboczych seminariów, odczytów i pokazów okołotargowych. Jednak ze względów praktycznych i konieczności ochrony przed konkurencją nie dochodzi tam obecnie do prezentacji najnowszych wzorów czy rozwiązań technologiczno-materiałowych. Te rezerwuje się coraz częściej dla potrzeb „targów wewnętrznych – mówi Jerzy Jaworski z FM Gawin.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ