Jak zwiększyć sprzedaż?
15 kwietnia 2010 w siedzibie Business Center Club w Warszawie odbędzie się 3. edycja Retail Marketing Forum (Forum Marketingu w Handlu Detalicznym). Celem spotkania będzie prezentacja nowoczesnych narzędzi marketingowych w handlu detalicznym, które służą zdobyciu i zatrzymaniu klientów.
Retail Marketing Forum skierowane jest zarówno do najmujących (centra handlowe, outlety), jak i do najemców (sieci detaliczne, pojedyncze sklepy) ze wszystkich branż lifestylowych obecnych w centrach handlowych – począwszy od wyposażenia wnętrz i mebli po modę.
Na forum poruszane będą tematy związane z pozyskaniem klientów i zwiększeniem sprzedaży, kierunkiem rozwoju handlu po kryzysie, zmianami w preferencjach konsumentów oraz przemianami na rynku centrów handlowych. Uczestnicy forum będą mogli zapoznać się z najnowszymi badaniami zachowań zakupowych klientów, uzyskać wiedzę na temat perspektyw rozwoju handlu detalicznego w Polsce, a także zdobyć pomysły na wykorzystanie potencjału marketingowego Internetu i visual merchandisingu.
Zaproszeni na forum specjaliści doradzą, jak skutecznie promować sklep lub centrum handlowe. Podzielą się również wiedzą, jak dzięki odpowiednim programom szkoleniowym podnieść jakość obsługi klientów w sklepach.
Prelegentami forum będą m.in. przedstawiciele GfK Polonia, Jones Lang LaSalle, POPAI, Brain Juice i Visualmerchandising.biz. Jednym z patronów medialnych spotkania jest miesięcznik „Meble Plus”.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ