Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

  • Autor:
  • 27 gru 2013 18:01

Jak zwiększyć sprzedaż?

15 kwietnia 2010 w siedzibie Business Center Club w Warszawie odbędzie się 3. edycja Retail Marketing Forum (Forum Marketingu w Handlu Detalicznym). Celem spotkania będzie prezentacja nowoczesnych narzędzi marketingowych w handlu detalicznym, które służą zdobyciu i zatrzymaniu klientów.

Retail Marketing Forum skierowane jest zarówno do najmujących (centra handlowe, outlety), jak i do najemców (sieci detaliczne, pojedyncze sklepy) ze wszystkich branż lifestylowych obecnych w centrach handlowych – począwszy od wyposażenia wnętrz i mebli po modę.

Na forum poruszane będą tematy związane z pozyskaniem klientów i zwiększeniem sprzedaży, kierunkiem rozwoju handlu po kryzysie, zmianami w preferencjach konsumentów oraz przemianami na rynku centrów handlowych. Uczestnicy forum będą mogli zapoznać się z najnowszymi badaniami zachowań zakupowych klientów, uzyskać wiedzę na temat perspektyw rozwoju handlu detalicznego w Polsce, a także zdobyć pomysły na wykorzystanie potencjału marketingowego Internetu i visual merchandisingu.

Zaproszeni na forum specjaliści doradzą, jak skutecznie promować sklep lub centrum handlowe. Podzielą się również wiedzą, jak dzięki odpowiednim programom szkoleniowym podnieść jakość obsługi klientów w sklepach.
Prelegentami forum będą m.in. przedstawiciele GfK Polonia, Jones Lang LaSalle, POPAI, Brain Juice i Visualmerchandising.biz. Jednym z patronów medialnych spotkania jest miesięcznik „Meble Plus”.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ