Janpol Konsumenckim Liderem Jakości
Fabryka Materacy Janpol została wyróżniona godłem Lidera Jakości 5-lecia 2011-2016 w niezależnym plebiscycie klientów. W badaniu wzięło udział ponad 12 tys. respondentów. Tytuł Lidera Jakości przyznawany w oparciu o wyniki badań z ostatnich pięciu lat.
Program Konsumencki Lider Jakości jest prowadzony przez redakcję Strefy Gospodarki, dodatku biznesowego do Dziennika Gazety Prawnej. To ogólnopolskie przedsięwzięcie, którego celem jest wyłonienie najlepszych polskich przedsiębiorców w swoich branżach. Podstawą do przyznania tytułu lidera są wyłącznie opinie konsumentów.
"Warunki przyznawania odznaczenia „Lider Jakości” sprawiły, że tym bardziej jesteśmy zadowoleni, iż to właśnie Fabryka Materacy Janpol zdobyła taki tytuł. Sukces potęguje fakt, że zostaliśmy wytypowani, jako czołowy producent materacy w okresie 2011 -2016. To utwierdza nas w przekonaniu, że postawienie na najwyższą jakość w każdym segmencie firmy jest najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu, którego miarą jest zadowolenie klientów. To oni są dla nas najważniejsi, dlatego cieszymy się, że cenią nasze produkty i darzą nas zaufaniem" - mówi Witold Kopeć, Prezes Zarządu Fabryki Materacy Janpol.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ