Klient nie kupuje mebli, tylko określony styl życia
Współczesny klient nie kupuje mebli, tylko styl życia, elastyczność, trwałość i możliwość wyrażenia swojej osobowości. To jeden z wniosków płynących z badania zachowań konsumenckich przeprowadzonego przez producenta akcesoriów meblowych.
Firma Hettich za pomocą Fascin[action] zdefiniowała trzy czynniki determinujące decyzje konsumenckie związane z zakupem mebli: wyrażenie własnego stylu, zyskanie więcej przestrzeni, delektowanie się komfortem. Nowy typ konsumenta wymaga coraz bardziej zindywidualizowanych produktów, które będą odzwierciedleniem własnych wartości i obranego stylu życia. Nie kupuje się już mebli, ale jakość życia, elastyczność lub trwałość. Nabywcy mebli stają się w ten sposób heterogeniczną grupą, w której każdy chciałby czuć się traktowany w sposób indywidualny.
Nowy system wartości, jakim kierują się konsumenci, stawia inne wymagania związane z projektowaniem, użytkowaniem oraz funkcją pomieszczeń i mebli. To prawdziwe wyzwanie dla branży meblarskiej.
Oferowanie konsumentom wartości dodanej poprzez możliwość indywidualizowania mebli jest filozofią praktykowaną przez firmę Hettich od lat. Koncepcje platform produktowych dla systemów szuflad ArciTech i InnoTech Atira już teraz oferują klientom możliwość tworzenia, na bazie jednej oskrzyni, różnych wariantów szuflad - zarówno pod względem designu jak i funkcji. W oparciu o ideę platformy, firma będzie koncentrowała się w przyszłości na całościowych projektach z inspirującymi rozwiązaniami produktowymi, które będzie można stosować w różnych pomieszczeniach, dając tym samym możliwość tworzenia nowych koncepcji mebli. Na targach Interzum 2019 firma Hettich zaprezentuje ekskluzywne rozwiązania produktowe i ogólne koncepcje dotyczące komfortu, designu i przestrzeni do przechowywania, które sprawiają, że indywidualizacja staje się standardem.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ