Marka Ernestrust świętowała 50-lecie istnienia na rynku
Na początku czerwca w jednym z warszawskich salonów marki Rust odbyła się impreza z okazji jej 50. urodzin. Przy okazji salon został zaprezentowany w zupełnie nowej odsłonie, pod nowym logotypem, nawiązującym do założyciela firmy – Ernesta Rusta.
Podczas spotkania po raz pierwszy została zaprezentowana nowa kolekcja, która powstała z myślą o jubileuszu – "Ore Collection". Nowa kolekcja to efekt inspiracji metalami szlachetnymi – złotem, miedzią, platyną i srebrem. Oczywiście, zebrani goście mogli też obejrzeć pozostałe ekspozycje marki Ernestrust.
W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele partnerów marki Ernestrust - firmy Franke oraz Hoder Centrum Obróbki Kamienia. Pierwsza z nich nie tylko zaprezentowała swoją najnowszą ofertę, ale też przygotowała pokaz kulinarny. Kolejnym punktem programu był krótki panel dyskusyjny poświęcony idealnej kuchni. Wzięli w nim udział Grzegorz Szewc, creative designer marki Ernestrust oraz Kinga Konopko, właścicielka firmy Architect Support.
Oprócz najważniejszych klientów marki Ernestrust, nie zabrakło także gości ze świata designu, sztuki czy też architektury. Całość spotkania poprowadził Łukasz Radwan, na co dzień dziennikarz, krytyk i koneser sztuki. Kulminacyjnym punktem wieczoru był urodzinowy tort, który został osobiście podany przez Patryka Rusta, wnuka założyciela firmy, obecnie członka zarządu.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ