Marka Miloo Home otworzyła nowy salon w warszawskiej Arkadii
22 listopada br. w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia odbyło się otwarcie kolejnego salonu Miloo Home. Jest on już 18 butikiem tej marki, która funkcjonuje na polskim rynku od 2009 roku. Można w nim znaleźć starannie wyselekcjonowane meble i akcesoria w różnych stylach.
Marka Miloo Home powstała w wyniku rebrandingu House&more. Ta ekskluzywna sieć salonów wnętrzarskich typu concept store, oferujących starannie wyselekcjonowane meble i akcesoria
w różnych stylach – od ciepłego i przytulnego stylu country, przez elegancki styl nowojorski
do nowoczesnej klasyki.
Marka obecna jest na polskim rynku od 2009 roku. Aktualnie Miloo Home posiada 18 salonów w największych polskich miastach oraz sklep internetowy. Rozwija się również za granicą: jej produkty znajdziemy w salonach w Dusseldorfie i Berlinie. W kolejnych latach firma planuje ekspansję na inne rynki zagraniczne.
Nowy salon w warszawskiej Arkadii powstał w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów. Zawsze bardzo starannie wybieramy lokalizacje naszych butików pod kątem ich najszybszego i najbardziej efektywnego rozwoju. Arkadia jest bardzo prestiżowym centrum, gwarantującym intensywny traffic i przyciągającym zamożnego klienta. Wierzymy, że nowy salon marki spełni oczekiwania naszych klientów – powiedziała Agnieszka Dobrowolska, marketing manager Miloo Home.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ