Meble Black Red White na letnich festiwalach filmowych
Producent mebli z Biłgoraja już nie po raz pierwszy został sponsorem imprez kulturalnych organizowanych w Polsce. Ostatnio wsparł dwa festiwale filmowe: Nowe Horyzonty oraz Dwa Brzegi.
Aktualnie trwają dwa największe polskie festiwale filmowe - Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty we Wrocławiu oraz 12. Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym - prezentujące twórczość wybitnych artystów kina niezależnego. Black Red White jest sponsorem obu tych pokazów. Jednocześnie marka promuje swoją najnowszą kolekcję mebli wypoczynkowych w ramach kampanii „Żyj wygodnie!”.
We wnętrzu kina festiwalu Nowe Horyzonty można zobaczyć strefę chillout zaaranżowaną przez markę Black Red White, która dostępna jest dla wszystkich uczestników wydarzenia – dziennikarzy, gwiazd, a także wszystkich osób oczekujących na swoje seanse. Meble polskiej marki można zobaczyć również na kinowych scenach podczas sesji Q&A z aktorami i twórcami. Wszyscy uczestnicy festiwalu mogą też wziąć udział w specjalnym konkursie Black Red White, w którym do wygrania są dwa zupełnie unikatowe fotele Casey z autografami mistrzów kina, zebranymi podczas trwania festiwalu.
Z kolei na festiwalu Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym powstała specjalna strefa sponsora, dostępna dla wszystkich, wyposażona w meble wypoczynkowe oraz specjalne ławki Black Red White.
"Emocje, pasja i kreatywność to cechy, które są bardzo bliskie wszystkim twórcom filmowym. Bez nich nie powstałyby obrazy, które przyciągają uwagę tysięcy widzów, odwiedzających te wyjątkowe wydarzenia. Podobne odczucia towarzyszą nam podczas procesów projektowania i tworzenia mebli, w których oprócz doskonałego rzemiosła, liczy się także pomysłowość, nieszablonowa kreacja i ciekawość świata. Wiemy, że udany seans to nie tylko kwestia dobrego filmu, ale również miejsca, które umożliwi komfortowe oglądanie. Dlatego też w tym roku zdecydowaliśmy się na wsparcie tych dwóch wyjątkowych festiwali filmowych. Zarówno we Wrocławiu, jak i Kazimierzu Dolnym pojawiliśmy się z meblami wypoczynkowymi, łącząc promocję naszego asortymentu z zapewnieniem wygody wszystkim miłośnikom kina i wsparciem tych dwóch szczytnych inicjatyw." - mówi Hubert Olczak, Marketing Manager Black Red White.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ