Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Dzięki zastosowaniu łatwych do zestawienia elementów bocznych i narożnych meble z kolekcji „Zola” można dopasować do potrzeb każdej przestrzeni. Fot. Miloo

Dzięki zastosowaniu łatwych do zestawienia elementów bocznych i narożnych meble z kolekcji „Zola” można dopasować do potrzeb każdej przestrzeni. Fot. Miloo

  • Autor: mg
  • 24 sie 2017 11:42 (aktualizacja: 29 sie 2017 11:57)

Meble ogrodowe - co najlepiej sprzedaje się w tym sezonie?

Z technorattanu i drewna, nie tylko wyplatane, ale także tapicerowane, o oryginalnej formie i modułowej konstrukcji – takie meble są najchętniej kupowane w Polsce w sezonie 2017. Przedstawiciele handlu i dystrybutorzy podkreślają, że pod względem sprzedaży bieżący rok jest lepszy od ubiegłego.

Czytaj też: Włoskie meble znanych designerów są już w sprzedaży

Nieciekawe kształty, uboga kolorystyka, niewielki wybór, słaba jakość – tak prezentowały się meble ogrodowe jeszcze kilka lat temu. Zresztą ich „grzechy” można byłoby mnożyć. Dostępna wówczas oferta rynkowa nie sprzyjała tworzeniu oryginalnych aranżacji przestrzeni zewnętrznych. Sytuacja uległa zmianie dopiero w ostatnim czasie.

Obecnie niska cena przestała być decydującym kryterium zakupowym, które kształtuje wybory Polaków. Producenci, zarówno polscy, jak i zagraniczni, których coraz więcej pojawia się na naszym ryku, przekonują, że meble ogrodowe nie muszą być produktami „no name”, a silna, wypromowana marka może być najlepszym wsparciem sprzedaży. Dlatego obraz rynku mebli ogrodowych coraz wyraźniej zaczynają kształtować znane marki.

Sprzedaż mebli ogrodowych w stosunku do zeszłego roku w BM podniosła się o ponad 30%. Holenderskie produkty, które oferuje nasza firma, są ciekawe wzorniczo i jednocześnie dostępne cenowo. W zasadzie w każdej z marek pojawia się kolekcja, która jest jednocześnie przeznaczona do wnętrz, jak i na zewnątrz. Być może to jest klucz do sukcesu sprzedażowego holenderskich marek na polskim rynku – przekonuje Joanna Karniewska, manager ds. rozwoju – rynek kontraktowy w BM Housing.

Na rolę marki wskazuje też Katarzyna Jaros-Puzio, dekorator wnętrz i projektant IKEA: Produkty IKEA od lat cieszą się wielką popularnością wśród klientów, a asortyment letni, podobnie jak inne działy, osiąga świetne wzrosty sprzedaży.

Obok rozpoznawalnych, popularnych marek, o sukcesie rynkowym mebli ogrodowych decyduje rosnąca zasobność portfeli Polaków, a także coraz większy wybór modeli dostępnych w naszych sklepach. Nie można również nie docenić znaczenia współpracy z profesjonalnymi projektantami, z których usług zaczęli korzystać Polacy. Nasze ogrody zaczynają być projektowane z pomysłowością obserwowaną wcześniej wyłącznie w przypadku wnętrz.

Rynek z perspektywami

Trzeba przyznać, że segment mebli ogrodowych należy do grupy najdynamiczniej rozwijających się produktów przemysłu meblarskiego w Polsce. Niewątpliwy wpływ na to mają zmiany nawyków naszych rodaków. Coraz częściej lubimy odpoczywać na świeżym powietrzu, przy sprzyjającej pogodzie spotykamy się na zewnątrz z przyjaciółmi bądź rodziną. Taras czy ogród – każde z tych miejsc wymaga zagospodarowania.

Z satysfakcją obserwujemy, jak poprawia się estetyka otoczenia naszych domów. Polacy przykładają coraz większą wagę do tego, co na zewnątrz – aranżacji ogrodów, altanek, tarasów czy balkonów. Ten dobry zwyczaj dotyczy też mebli ogrodowych – podkreśla Anna Czubińska.

Powoli odchodzą w niepamięć czasy, gdy wystarczyły naprędce przyniesione stoły i krzesła. Teraz ogród staje się wizytówką jego właścicieli na równi z wnętrzem domu. Ma być wyrazem ich dobrego gustu, a także pomysłowości. Nic dziwnego, że do jego aranżacji przykładana jest coraz większa waga. Odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku są meble o ciekawym designie i lepszej jakości.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ