Fot. Shutterstock

Fot. Shutterstock

  • Autor: bm
  • 12 lut 2019 08:55 (aktualizacja: 14 lut 2019 09:42)

Meblowe stoiska promocyjne - nowy projekt realizowany przez OIGPM

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli będzie realizowała w tym roku projekt polskich stoisk promocyjnych na wybranych imprezach targowych na świecie. Szacunkowa wartość projektu w zakresie jednej imprezy wyniesie około 3 mln zł, OIGPM będzie się ubiegać o co najmniej 50% dotacji.

Projekt ma wspierać wysiłki przedsiębiorców w budowaniu marek własnych i marki POLSKA. W związku z postulatami zgłaszanymi do OIGPM przez branżę i działaniami Akceleratora Eksportu Branży Meblarskiej oraz programowi Polskie Meble istnieje obecnie szansa, że przygotowane w projekcie „promocyjne stoiska” mogłyby otrzymać dofinansowanie Polskiej Fundacji Narodowej. Aby wziąć udział w projekcie, należy zgłosić się do OIGPM i wypełnić krótką ankietę. Firmy, które korzystają z dotacji Go To Brand, a są zainteresowane projektem, również mogą nawiązań kontakt z biurem Izby.

W ramach projektu przedsiębiorcy mogą liczyć na:

Organizację wspólnego stoiska o powierzchni około 500 m2;
Przygotowanie projektu stoiska przez projektanta;
Rezerwację atrakcyjnej powierzchni na wybranych imprezach;
Wykonanie zabudowy stoiska;
Organizację transportu eksponatów z ustalonego miejsca w Polsce i transport powrotny;
Zapewnienie indywidualnych przestrzeni dla przedsiębiorców w ramach stoiska o zakładanej powierzchni 75 mkw dla każdego uczestnika;
Zapewnienie przestrzeni wspólnej stanowiącej wielokrotność 25 m2 na każdego uczestnika, na którą będą się składać: wystawa promująca Polskę, recepcja, strefa rozmów B2B z VIP room, bar z poczęstunkiem dla odwiedzających,
Organizację kampanii medialnej promującej Polskę oraz obecność polskiego stoiska na wybranej imprezie przed, w trakcie i po realizacji wydarzenia: prasa, internet, bilboardy, etc.
Organizację wieczornego wydarzenia towarzyszącego targom w trakcie ich trwania dla potencjalnych kontrahentów;
Działania rekrutacyjne potencjalnych kontrahentów i VIP do odwiedzenia stoiska.
Monitoring i raport z efektów medialnych przedsięwzięcia.

W sprawie ankiety do wypełnienia, a także niezbędnych kosztów i szczegółów dotyczących realizacji projektu, należy zwrócić się do biura OIGPM. Informacje na stronie www.oigpm.org.pl

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ