Nowa kampania BRW - na rozpoczęcie roku szkolnego
Firma Black Red White wystartowała na koniec wakacji z kolejną kampanią - tym razem są to „Szkolne okazje”, w ramach najnowszej platformy komunikacyjnej „Trzech Mistrzów Black Red White”.
Aranżacja pokoju dziecięcego to często duże wyzwanie, z którym wiąże się umiejętne połączenie marzeń malucha oraz pragmatycznych oczekiwań dorosłych. Black Red White radzi jak urządzić pokój dziecka, aby pogodzić pragnienia wszystkich domowników i stworzyć przestrzeń, w której dziecko poczuje się dobrze. Producent poleca klientom, aby - urządzając dziecięcy pokój - kierowali się kilkoma podstawowymi zasadami:
- Krok pierwszy: porozmawiaj o potrzebach
- Krok drugi: sprawdź dostępne możliwości
- Krok trzeci: postaw na jakość i wykorzystaj możliwość personalizacji
Black Red White w najnowszej kampanii poleca m. in. trzy swoje kolekcje dedykowane dzieciom i młodzieży: Karet, Luca Juzzi i Princeton.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ