Kolekcja Luca Juzzi. Fot. BRW

Kolekcja Luca Juzzi. Fot. BRW

  • Autor: bm
  • 31 sie 2018 08:52 (aktualizacja: 31 sie 2018 18:20)

Nowa kampania BRW - na rozpoczęcie roku szkolnego

Firma Black Red White wystartowała na koniec wakacji z kolejną kampanią - tym razem są to „Szkolne okazje”, w ramach najnowszej platformy komunikacyjnej „Trzech Mistrzów Black Red White”.

Aranżacja pokoju dziecięcego to często duże wyzwanie, z którym wiąże się umiejętne połączenie marzeń malucha oraz pragmatycznych oczekiwań dorosłych. Black Red White radzi jak urządzić pokój dziecka, aby pogodzić pragnienia wszystkich domowników i stworzyć przestrzeń, w której dziecko poczuje się dobrze. Producent poleca klientom, aby - urządzając dziecięcy pokój - kierowali się kilkoma podstawowymi zasadami:

- Krok pierwszy: porozmawiaj o potrzebach

- Krok drugi: sprawdź dostępne możliwości

- Krok trzeci: postaw na jakość i wykorzystaj możliwość personalizacji

Black Red White w najnowszej kampanii poleca m. in. trzy swoje kolekcje dedykowane dzieciom i młodzieży: Karet, Luca Juzzi i Princeton.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ