Nowa odsłona kampanii promocyjnej salonów sieci Agata
Kolejny etap kampanii Agaty – podobnie jak poprzednie – odbywa się również z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy. Obejmuje spoty telewizyjne, internet i radio. Kampania ruszy od 20 kwietnia 2019.
W każdym z nowych spotów Małgorzata Socha wciela się w odmienne role klientki o specyficznych wymaganiach. Naprzeciw jej potrzebom wychodzi pracownik salonu przedstawiając różnorodną
i szeroką ofertę sklepu, w której każdy znajdzie to, czego szuka dla siebie i rodziny. Tym samym marka podkreśla szeroki wybór asortymentu w salonach Agata oraz inspiruje do komponowania wnętrz odzwierciedlających styl i osobowość.
Kolejna odsłona kampanii, w której Małgorzata Socha wciela się w charakterystyczne postaci sprawia, że nasza nowa komunikacja jest nie tylko dowcipna, ale również podkreśla szeroki wybór, którym charakteryzują się nasze salony. Ten konkretny wybór ambasadora i scenariusza pozwala na budowanie marki z lekkim przymrużeniem oka, bliższej ludziom, przy jednoczesnym zachowaniu jej nowoczesności. Rozpoczynająca się właśnie kampania nie tylko buduje wizerunek, ale również komunikuje ofertę promocyjną, w ramach której Agata S.A. nie tylko daje możliwość zakupu w systemie „60 rat 0% bez dodatkowych kosztów”, ale również finansuje 2 pierwsze raty kredytu. – podkreśla Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu Agata S.A.
Kreację przygotowała Agencja Opus B, za zakup czasu reklamowego odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum Polska.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ