Nowa odsłona kampanii wizerunkowej sieci Agata
Tym razem marka Agata postawiła na młodzież. Bunt nastolatki jest głównym motywem nowej serii spotów reklamowych z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy. To kontynuacja wcześniejszej kampanii zapoczątkowanej w 2017 roku.
Marka Agata zaprezentowała pierwszy spot telewizyjny w ramach nowej odsłony kampanii. Konwencja serii reklam z udziałem ambasadorki Małgorzaty Sochy powstała w 2017 roku. Linia kreatywna przyjęta przez markę jest konsekwentnie rozwijana w ramach spójnej strategii wizerunkowej firmy. Tym razem Małgorzata Socha pojawia się tam, gdzie trzeba znaleźć wspólny język między pokoleniem dzieci, a rodziców.
W nowym spocie reklamowym marki Agata, nawiązującym do idei „Dla każdego coś”, pojawia się małżeństwo poszukujące mebli dla nastoletniej córki. Rodzice starają się znaleźć najbardziej funkcjonalną kolekcję mebli młodzieżowych, jednak nastolatka zdaje się być zainteresowana wyłącznie swoim… telefonem. Z dialogiem, który nawiązuje się między ojcem a dzieckiem, z pewnością utożsami się niejeden rodzic nastolatka.
Każdy z nas jest inny, jednak często łączą nas podobne doświadczenia. W naszych spotach staramy się pokazywać sytuacje bliskie ludziom. Gra słów i zabawna konwencja reklam zaprezentowane
w poprzedniej odsłonie kampanii spodobały się Polakom. Świadczy o tym między innymi to, że badanie przeprowadzone w styczniu br. na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna i opublikowane w jednym z pism branżowych wskazało, że nasz spot z bokserem znalazł się wśród pięciu najlepiej ocenianych przez Polaków reklam – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A. – Zdecydowaliśmy się na kontynuację dotychczasowej koncepcji i liczymy, że nasze nowe reklamy będą równie ciepło odebrane, jak poprzednie – dodaje.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ