Nowa odsłona portalu Meble Wójcik
Marka Meble Wójcik odświeżyła swój serwis internetowy. Platforma przedsprzedażowa zyskała nową szatę graficzną i bardziej intuicyjny podział treści. Za realizację serwisu odpowiada Ideo. Współpraca z agencją obejmowała optymalizację architektury informacji oraz stworzenie atrakcyjnej koncepcji graficznej.
Nowa strona marki Meble Wójcik została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami – blokowy layout, duże zdjęcia i czytelne czcionki. Aby zwiększyć intuicyjność oferty, witryna została podzielona na 3 sekcje produktowe - „Kolekcje”, „Typ mebla” i „Rodzaj pomieszczenia”. Ponadto nowy serwis pozwala przejrzeć wybrane aranżacje wnętrz w widoku 360°. Użytkownik ma także wgląd w bryły użyte w projektach.
Szczególny nacisk położony został na wyeksponowanie najważniejszych cech prezentowanych w serwisie produktów. Karta produktu zawiera między innymi instrukcję montażu, dane dotyczące gabarytów paczki czy model mebla w formie bryły 3D. Internauta otrzymuje więc wszystkie niezbędne informacje potrzebne do podjęcia decyzji o zakupie.
Wychodząc naprzeciw wymaganiom branży, agencja zaimplementowała szereg niestandardowych rozwiązań m.in. „Profile osób”, „Podobne produkty” czy moduł „Poleć znajomemu”. Sekcję „O nas” uzupełnia wideo, w którym zamieszczony został film korporacyjny przedstawiający historię i działalność firmy.
Konsumenci coraz chętniej poszukują produktów przy pomocy telefonów komórkowych, dlatego serwis został przygotowany zgodnie ze standardami RWD.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ