Nowe spoty telewizyjne sieci salonów Agata
Ruszyła kolejna seria spotów telewizyjnych sieci salonów Agata. Tradycyjnie bierze w nich udział ambasadorka marki - Małgorzata Socha.
W kwietniu 2018 roku spółka Agata rozpoczęła kampanię reklamową „Dla każdego coś”, która w lekki
i zabawny sposób przedstawia często nietypowe potrzeby swoich klientów. Marka podkreśla w ten sposób, że asortyment salonów Agata jest tak szeroki, że każdy znajdzie w nich coś dla siebie. W najnowszej serii spotów pokazany jest dylemat, z którym ma do czynienia wielu z nas. Chodzi o wybór odpowiedniego mebla w chwili, gdy podobają nam się przynajmniej dwa.
W nowym spocie klient o prawdziwie atletycznej sylwetce „boksuje się z myślami”, nie wiedząc, który narożnik ma wybrać. Jego rozterki próbuje rozwiązać Małgorzata Socha, która subtelnie komplementując aparycję „boksera”, podpowiada mu możliwe rozwiązanie.
Prędzej czy później każdy z nas staje przed dylematem zakupu potrzebnego mebla. Podjęcie decyzji, który wybrać, może być dla nas nie lada wyzwaniem. W salonach Agata na co dzień pomocą naszym klientom służą doradcy. Najnowszy spot telewizyjny, podobnie jak poprzednie, jest zrealizowany w sposób przejaskrawiony i z przymrużeniem oka, ale jest dobrą przenośnią dla sytuacji dokonywania wyboru. Kampania „Dla każdego coś” świetnie pokazuje, że różni klienci mają różne preferencje co do stylu wnętrz w swoich domach. Każdy z nich znajdzie w naszych salonach odpowiednie dla siebie meble i dodatki – przyznają przedstawiciele marki Agata.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ