Tradycyjnie podczas targów zostali uhonorowani najlepsi partnerzy handlowi. Fot. PMW

Tradycyjnie podczas targów zostali uhonorowani najlepsi partnerzy handlowi. Fot. PMW

  • Autor: mg
  • 12 lut 2019 09:38 (aktualizacja: 14 lut 2019 09:43)

Odbyła się VII edycja targów wewnętrznych firmy PMW

Już po raz siódmy firma PMW zorganizowała targi wewnętrzne dla swoich klientów z kraju i zagranicy. Wydarzenie odbyło się w styczniu br. w Jachrance pod Warszawą.

Targi wewnętrzne były dla firmy PMW świetną okazją do spotkania się w jednym  czasie i w jednym miejscu z większością swoich odbiorców.

Największym zainteresowaniem gości cieszyła się rodzina mebli „Metro”. Zaprezentowano mniejszy narożnik oraz kanapę z funkcją leżenia z mocno oczekiwanym fotelem. W ramach serii pojawiła się również kanapa dwuosobowa, dająca możliwość budowania zestawów 3+2+1. Bardzo duże zainteresowanie wzbudziła kolejna nowość – narożnik „Paks”, który – dzięki swoim całkowitym wymiarom, wynoszącym 150 x 223 cm – stanowi świetną propozycję do małych mieszkań i jest zarazem najmniejszym narożnikiem na rynku z funkcją „puma”.

Z kolei popularna seria „Nitra” została wzbogacona o kolejny narożnik o wymiarach nieco większych niż w modelu zaprezentowanym w ubiegłym roku.

Pokazano również zupełnie nową rodzinę mebli „Reno” z charakterystycznymi smukłymi bokami wykończonymi kedrą, w skład której wchodzi popularna DL-ka oraz oparte na mechanizmie „puma” pozostałe wersje. Oprócz tego w serii jest też fotel. Niezmiennie dużym zainteresowaniem klientów cieszyły się dotychczasowe hity sprzedaży, czyli modele „York”, „Brig” czy „Lugo”, które zaprezentowano w nowych tkaninach.

Tegoroczne targi potwierdziły również, że przedstawione podczas poprzedniej edycji modele o podwyższonych oparciach, takie jak „Nitra”, „Metro” czy „Plato”, to właściwy kierunek rozwoju oferty produktowej PMW.

Zwieńczeniem imprezy był uroczysty bankiet, podczas którego już tradycyjnie uhonorowano najlepszych odbiorców.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ