Ogólnopolski Kongres Meblarski 2019 - zobacz agendę wydarzenia!
"Rynki perspektywiczne szansą na dalszy dynamiczny rozwój polskiej branży meblarskiej" - to wiodący temat kolejnej edycji Ogólnopolskiego Kongresu Meblarskiego, który odbędzie się 11 września w Poznaniu.
Kongres odbędzie się 11 września (początek o 9.30), podczas targów Drema/Furnica/Sofab, na terenie MTP, w pawilonie 11. Oto program wydarzenia:
9:30 10:00 Rejestracja gości, kawa, herbata
10:00 10:30 Powitanie gości, wprowadzenie (Jerzy Osika, Promedia, Jan Szynaka, OIGPM,
Przemysław Trawa, MTP)
10:30 11:00 Najciekawsze rynki w czasie globalizacji sprzedaży mebli na świecie (Alessandra Tracogna
CSIL Centre for Industrial Studies)
11:00 11:10 Jak bezpiecznie prowadzić biznes – czyli dlaczego moja firma potrzebuje systemu compliance? (Anna Partyka-Opiela DZP)
11:10 11:55 Stany Zjednoczone i Kanada – kolejny etap i szansa na ekspansję polskich mebli (Jonathan Silver SilverBridge Sales Inc., Michał Błoński TATFA)
11:55 12:05 Egger – globalny dostawca rozwiązań w obszarze produktów i adaptacji trendów dla przemysłu meblarskiego (Roman Klejzerowicz Egger)
12:05 12:30 Przerwa kawowa
12:30 13:00 Nowe regulacje dotyczące emisji formaldehydu w Niemczech po 01.2020 (Bühner Moritz Egger)
13:00 13:45 Hongkong – bramą do rynku chińskiego (Maciej Wilk, HKTDC Rada Rozwoju Handlu Hongkongu)
13:45 13:55 Sukcesja, czyli jak bezpiecznie wprowadzić następców do biznesu (Barbara Dreszer DZP)
13:55 14:15 Rozwój sektora meblarskiego w Indiach – szanse dla polskich firm (Ada Dyndo ZBH PAIH)
14:15 14:35 Szanse polskiej branży meblowej w Arabii Saudyjskiej (Radosław Kyc ZBH PAIH)
14:35 16:06 Jak być skutecznym Liderem dzięki strategiom mentalnym? (Roman Kawszyn,
Adam Szaran)
16:05 16:15 Podsumowanie, zakończenie Kongresu. Wręczenie Ambasadorów Meblarstwa (Jan Szynaka, OIGPM, Przemysław Trawa, MTP)
16:15 17:15 Lunch - Rozmowy w kuluarach
Kongres organizowany jest przez Ogólnopolską Izbę Gospodarczą Producentów Mebli, przy wsparciu Międzynarodowych Targów Poznańskich i firmy Promedia, a także partnerów strategicznych.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ