Ostróda zaprasza na jesienne targi
Przygotowania do XXXVII edycji Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie (5-9 września) idą pełną parą.
Mimo rozpoczęcia budowy Centrum Targowo-Konferencyjnego Demuth Arena, które już w przyszłym roku zostanie oddane do dyspozycji branży meblarskiej, organizatorzy stworzyli infrastrukturę wystawienniczą gwarantującą utrzymanie jakości imprezy.
Umożliwiają to nowoczesne technologie (lekkie, przenośne hale targowe), jak również wieloletnia reputacja MTM. „Musimy się o nią troszczyć zawłaszcza w czasie budowy. Nasza impreza jest szczególnie ceniona przez handlowców. Gwarantuję, że jesienią będą robić w Ostródzie interesy w atmosferze, do jakiej przywykli.” - twierdzi prezes targów Krzysztof Raczkowski.
Organizatorzy MTM Ostróda planują zbudować co najmniej trzy, a może nawet cztery lekkie hale targowe. Ich powierzchnie to kolejno 1200, 700 i 300 m2. Należy również pamiętać o namiocie gastronomicznym, którego powierzchnia wyniesie 600 m2. Jesień to pora roku, podczas której można spodziewać się zarówno upałów, jak i niższych temperatur. Będziemy przygotowani na różne okoliczności. Wszystkie hale będą klimatyzowane - jeśli temperatura spadnie, włączymy ogrzewanie. Kiedy zrobi się zbyt ciepło uruchomimy chłodzenie. - tłumaczy Krystyna Białooka, dyrektor ds. technicznych ostródzkich targów. Inaczej niż w poprzednich edycjach zostanie rozegrana kwestia miejsc parkingowych. Wobec braku pierwszej hali parkingi zostaną przeniesione do miasta. W związku z tym prawdopodobnie zwiększymy częstotliwość kursowania autobusów.
Podobnie jak we wcześniejszych odsłonach, również przy okazji XXXVII edycji nie zabraknie atrakcji. Tradycyjnie, we wtorek odbędzie się spotkanie biznesowe dla tysiąca osób. Wieczór uświetnią występy artystyczne gwiazd znanych z pierwszych stron gazet.
Wszystkie nadchodzące zmiany spowodowane są budową Demuth Areny-Ostróda. Całość będzie miała 30.000m2, dwie restauracje, sale konferencyjne i sportowe. Nowy obiekt będzie najnowocześniejszym centrum targowo-konferencyjnym w regionie. Kiedy już będzie gotowy, wystawcy i goście spędzą czas na targach w iście pięciogwiazdkowych warunkach. Staną się one jeszcze bardziej atrakcyjne. - komentuje Maciej Siembieda, prezes firmy odpowiedzialnej za działania medialne i marketingowe MTM.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ