• Autor: bm
  • 27 gru 2013 18:00 (aktualizacja: 28 sty 2013 00:00)

Poznań notuje rekordy

Tegoroczna edycja targów „Meble Polska” odbędzie się w Poznaniu w dniach od 5 do 8 marca (2013). Organizator – Międzynarodowe Targi Poznańskie – przewiduje, że powierzchnia wystawiennicza może zająć w tym roku nawet 40.000 m².

Rekordowo zapowiada się także liczba kupców meblowych, których już kilka tysięcy zarejestrowało się w targowym systemie komputerowym. Chęć udziału w targach w roku 2013 zgłosiło wielu liderów rynku. Wśród wystawców są m. in. Grupa IMS, Bydgoskie Fabryki Mebli, HM Helvetia Meble, Bogatti, Klose, Forte, Gawin Group, Komfort-Meble, Meblosoft, Rameta, Taranko, Unimebel, Vero, Vinotti, Wajnert Meble czy Fabryka Mebli Wójcik.

Profil B2B

Sporą grupę wśród zarejestrowanych profesjonalistów stanowią kupcy z zagranicy. Wyjątkowo liczna jest też reprezentacja handlowców, którzy odwiedzą poznańskie targi po raz pierwszy, jak na przykład przedstawiciel prężnej brytyjskiej sieci salonów meblowych DWELL. Rosnąca liczba odwiedzających targi meblowe w Poznaniu jest wynikiem zmian w formule, które nastąpiły w 2010 r. Z imprezy otwartej, adresowanej zarówno do profesjonalistów z branży, jak i do klientów ostatecznych, zmieniły się w targi o charakterze stricte biznesowym. Od tego czasu prowadzimy aktywną akwizycję kupców ze szczególnym naciskiem na pozyskanie przedstawicieli salonów i sieci meblowych z zagranicy. Takie ukierunkowanie działań nie powinno dziwić, jeśli weźmiemy pod uwagę, że aż 90 proc. produkcji polskiego przemysłu meblowego trafia na eksport. Koncentrujemy swoje działania na głównych rynkach zbytu, docierając głównie do potencjalnych klientów w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Czech, Holandii i Szwecji – mówi Józef Szyszka, dyrektor targów „Meble Polska”.

Program „Hosted buyers”

Dla kupców meblowych przygotowaliśmy specjalny pakiet świadczeń i udogodnień. Każdy zarejestrowany przedstawiciel handlu otrzymuje od nas kartę VIP uprawniającą do bezpłatnego parkowania na terenie targów, wstępu na ekspozycję oraz cateringu – wyjaśnia dyrektor Szyszka. Uruchomiony został także specjalny program matchmakingowy, w ramach którego istnieje możliwość wcześniejszego zaaranżowania spotkań podczas targów z konkretnymi wystawcami. Najważniejsi, kluczowi klienci otaczani są szczególną uwagą i mogą liczyć na dodatkowe świadczenia, jak pomoc w organizacji przyjazdu, zakwaterowaniu, dostęp do WiFi na terenie targów, a także zaproszenie na wieczór branżowy. Kupcy reprezentujący wyjątkowo duży potencjał zakupowy (zwłaszcza przedstawiciele największych sieci meblowych) mają możliwość nieodpłatnego korzystania ze specjalnie dla nich zaaranżowanych pomieszczeń, służących im za tymczasowe biura i miejsca spotkań, i gwarantujących komfortowe warunki pracy oraz pełną dyskrecję niezbędną przy prowadzeniu negocjacji biznesowych.

 

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ