Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Wygoda ważniejsza niż wygląd mebla - wyniki najnowszego raportu marki VOX. Fot. VOX

Wygoda ważniejsza niż wygląd mebla - wyniki najnowszego raportu marki VOX. Fot. VOX

  • Autor: Redakcja Biznesmeblowy.pl
  • 18 lut 2020 15:30

Raport: Polacy wolą wygodę i funkcjonalność mebli od ich wyglądu

Ważniejsze niż pogoń za aktualnymi trendami są dla nas indywidualne potrzeby i funkcjonalność. Nie zapominamy też o wygodzie - można przeczytać w najnowszym raporcie marki VOX - Jak Polacy urządzają wnętrza swoich domów.

Podejściu Polaków do urządzania wnętrz w swoim nowym raporcie przyjrzała się polska marka wnętrzarska VOX. Zbadano m.in. najważniejsze kwestie przy aranżowaniu przestrzeni domów i mieszkań, nastawienie do wprowadzania zmian oraz uczucia, jakimi Polacy darzą dziś swoje cztery kąty.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez VOX, we wnętrzach zdecydowanie najważniejsza jest dla nas funkcjonalność. Szukamy rozwiązań, które pomogą nam sprawić, że każde pomieszczenie jak najlepiej spełni swoją funkcję i zdoła dopasować się do naszych indywidualnych potrzeb. To dla nas znacznie ważniejsze niż pogoń za aktualnymi trendami. Praktyczny wymiar łączymy też z komfortem: lubimy sprawiać, by nasze domy i mieszkania stawały się jeszcze wygodniejsze i bardziej przytulne.

– Dziś Polacy mają więcej odwagi, a jak wynika z badań, również satysfakcji, stając się autorami swoich wnętrz – podkreśla Katarzyna Bryze, szefowa działu rozwoju w VOX. – Rynek meblowy oferuje produkty, które za pomocą prostych narzędzi użytkownik może samodzielnie skonfigurować i z zaproponowanych przez projektanta elementów stworzyć swój własny zestaw.

W swoich domach wciąż chcemy coś zmieniać. Tylko 1 na 5 Polaków twierdzi dziś, że jego cztery kąty już teraz są dokładnie takie, jak chce. 61,1% deklaruje, że w ich wnętrzach przydałoby się przynajmniej kilka zmian. Najczęściej zastanawiamy się nad zakupem nowych mebli, zmianach układu przestrzennego lub przemalowaniem ścian.

– Sami ciągle zmieniamy się i renegocjujemy swoje potrzeby oraz wymagania. Co jakiś czas zmienia się też nasz gust. To wszystko sprawia, że nasze domy traktujemy trochę jak niedokończone dzieło, podlegające ciągłym zmianom – komentuje wyniki badania Kuba Piwowar, socjolog z SWPS.

I choć o zmianach myślimy często, to jednak blisko 65% z nas przyznaje, że swoje plany i wizje zamienia w rzeczywistość rzadko lub bardzo rzadko – przede wszystkim ze względu na ograniczony budżet. Mimo to potrafimy się cieszyć nawet z niewielkich modyfikacji. 7 na 10 Polaków przyznaje, że ekscytują ich drobne zmiany, takie jak dekorowanie domu na święta czy zakup nowych roślin. Większe metamorfozy rodzą jednak stres. Odczuwamy go przede wszystkim na myśl o generalnym remoncie – związane z nim prace budowlane stresują blisko połowę Polaków.

VOX podkreśla, że przez sposób, w jaki urządzamy swoje domy, możemy dowiedzieć się sporo o nas samych. Jesteśmy praktyczni, uwielbiamy wygodę i nie lubimy być sami. Jeszcze więcej o tym, co o Polakach mówią ich wnętrza – w raporcie, który ukazał się na VOX.pl: https://www.vox.pl/artykul-jakie-sa-domy-polakow

 


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ