Fot. REHAU

Fot. REHAU

  • Autor: Redakcja Biznesmeblowy.pl
  • 28 kwi 2020 12:06 (aktualizacja: 29 kwi 2020 09:14)

REHAU wspiera walkę z koronawirusem i zakłada Lokalny Zespół Zarządzania Kryzysowego

Obecna sytuacja wywołana epidemią COVID-19 spowodowała podjęcie kluczowych decyzji w spółce REHAU Polska.

Mimo utrudnionej sytuacji w Europie i świecie firma REHAU nadal z powodzeniem realizuje swoje działania na terenie kraju.

Sytuacja jest na bieżąco analizowana, a w tym celu został powołany lokalny zespół zarządzania kryzysowego. Wszelkiego rodzaju zagrożenia są przez nas identyfikowane oraz opracowujemy różne scenariusze działań. Jesteśmy dobrze przygotowani - zapewnia zarząd spółki. Bezpieczeństwo naszych pracowników ich rodzin oraz naszych klientów jest dla nas priorytetem.

Do tej pory spółka wydała 100 000 pln na walkę z koronawirusem, w tym zakup środków ochrony osobistej.

Zespół zarządzania kryzysowego działa w szerokim zakresie: obejmuje tematykę produkcji, sprzedaży, działań marketingowych oraz HR.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ