Rośnie aktywność marki Vank na rynkach zagranicznych
Polska marka Vank podjęła wiosną tego roku aktywności związane z ekspansją zagraniczną. Design i produkty firmy zostały przychylnie przyjęte za granicą przez architektów i dystrybutorów. Eksponowane są obecnie wśród globalnych marek jako premium.
Meble Vank biorą m. in. udział w turnee podczas tegorocznych wyścigów Formuły 1, które trwają od czerwca aż do końca 2019 roku – m. in. W Austrii, Wielkiej Brytanii, Belgii, Japonii czy Meksyku. Boksy akustyczne służą odpoczynkowi gości Paddock Club, mogą tam odetchnąć od hałasu, aranżować krótkie spotkania biznesowe czy rozmawiać przez telefon.
Boksy akustyczne Vank Wall Box miały swoją premierę w maju w Berlinie. Odbyło się wtedy spotkanie z niemieckimi architektami i magazynem MD pod hasłem „Mit Allen Sinnen” (Wszystkimi zmysłami). Dyrektor Kreatywna - dr Anna Vonhausen opowiedziała podczas spotkania o zmysłach w nowoczesnym miejscu pracy. Przytoczyła liczne wyniki badań. Np. badania naukowców z Uniwersytetu Harvarda z 2018 r. dotyczyły zmiany przejścia z biura ze ścianami do open space. Przez 15 dni przed i po tej zmianie badano 52 pracowników używając czujników somatycznych. Udowodniono, że w open space maleją interakcje bezpośrednie o 72%!, na rzecz komunikacji drogą email lub messenger. Wnioski badaczy: w open space pracownicy poddawani są nadmiernej stymulacji, i nie mają już ochoty na nadmiar bodźców.
Marka Vank wzięła też udział w wydarzeniu kulturalnym w Kopenhadze. 3 Days of Design był to wielobarwny mix pomysłów, wystaw, instalacji, eventów i showroomów. Rzeźbiarskie meble Vank znalazły się pośród designerskich, światowych marek, w trzech pomieszczeniach rokokowego pałacu Odd Fellows. Ekspozycja w Kopenhadze objęta była kuratorstwem Framing. Zaprezentowano kolekcje: Vank_Wall, Vank_V6, Vank_Move, Vank_Woodi i inne. Marka już teraz planuje kolejne duńskie wydarzenie, które będzie powiązane z tematyką zrównoważonego rozwoju, a które odbędzie się we wrześniu 2019.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ