Ruszyła kolejna odsłona serialu sponsorowanego przez firmę IKEA
30 września został wyemitowany pierwszy odcinek miniserialu komediowego „Dom Pełen Życia”. To kontynuacja serii „Dom Pełen Zmian”, której sponsorem jest IKEA.
„Dom Pełen Życia” to dziesięcioodcinkowy miniserial fabularny, w którym głównym wątkiem jest życie w domu ze wszystkim, co z tym związane: radościami, smutkami, a czasem także niesnaskami, wynikającymi z relacji między domownikami. IKEA wsparła projekt, którego główny przekaz jest zgodny z wartościami, jakie komunikuje marka: to jak mieszkamy, ma wpływ na to jak żyjemy, ponieważ dom to nie tylko budynek, ale przede wszystkim nasi najbliżsi ze wszystkimi ich potrzebami i emocjami. Łącznikiem wszystkich odcinków i bohaterów jest Pan Gienio, klasyczna „złota rączka”, w którego rolę wcielił się Piotr Gąsowski.
Kontynuując komunikację „IKEA. Niech Żyje Dom!”, po raz kolejny zdecydowaliśmy się wesprzeć niestandardowy koncept miniserialu, który pokazuje Polakom, jak domy i ich wygląd wpływają na nasze codzienne życie. Bohaterowie serialu i wnętrza, w których żyją, są różni, tak jak różni są nasi klienci. Wiemy, że dzięki jego mieszkańcom dom opowiada za każdym razem inną historię. W kolejnych odcinkach serialu widzowie mogą poznać inspirujące, kompleksowe i przede wszystkim proste sposoby na rozwiązanie przeszkód, jakie stawia przed nami codzienne życie – mówi Agnieszka Horbaczewska, external communication specialist IKEA Retail w Polsce.
Reżyserem drugiej odsłony serialu, podobnie jak pierwszej, jest Kristoffer Rus. Za zdjęcia odpowiada Jan Rus Słomiński, a pomysł i produkcję Rafał Kolikow i Krzysztof Landsberg z Prime Film Production („Piąty Stadion”, „Dwoje we Troje”, „Tu się gotuje!”) przy współpracy z Wavemaker Content – agencji kreatywno-contentowej działającej w ramach Wavemaker.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ