Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

  • Autor: bm
  • 27 gru 2013 18:00

Salon Mebli Plus - cykl wykładów w Ostródzie

Podczas jesiennej edycji Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie miesięcznik „Meble Plus” zorganizował cykl bezpłatnych wykładów dla branży meblarskiej – w ramach „Salonu Mebli Plus”. 

Zaproponowana tematyka prelekcji cieszyła się dużym zainteresowaniem i przyciągnęła kilkudziesięciu słuchaczy – głównie wystawców i gości targowych.

Jako pierwszy wystąpił Maciej Miszczuk z firmy They.pl, specjalizującej się w marketingu internetowym. Słuchacze prelekcji mogli poznać plusy i minusy (ze znaczną przewagą plusów) aktywnej działalności firm meblowych w sieci – zarówno sprzedaży produktów, jak i reklamy czy funkcjonowania na portalach społecznościowych. Oszczędność czasu i pieniędzy, praktycznie nieograniczona liczba odbiorców wszelkich rozpowszechnianych przez internet informacji – to najważniejsze spośród mocnych stron e-marketingu.

O tym, że cena jest niemal równie ważnym elementem produktu, jak jego wygląd, funkcje, sposób zaprezentowania w sklepie czy katalogu, przekonywał słuchaczy Tomasz Stec – specjalista od zarządzania cenami. W swoim wykładzie udowodnił, że z jednej strony mebel wart jest tyle, ile klient jest w stanie i chce za niego zapłacić, z drugiej – pokazał cały pakiet instrumentów cenowych, dzięki którym producent i dystrybutor, działając we współpracy, mogą przyczynić się do znacznego zwiększenia sprzedaży.

Na zakończenie cyklu wykładów w Ostródzie wystąpił Tomasz Wiktorski, właściciel B+R Studio, firmy zajmującej się badaniem rynku meblowego. Przedstawił prognozy ekonomiczne dla branży meblarskiej na najbliższe lata, na podstawie badań własnych oraz danych GUS i innych informacji na temat branży i sytuacji gospodarczej w kraju i na świecie.


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ