• Autor: bm
  • 27 gru 2013 18:00

Salon Mebli Plus - cykl wykładów w Ostródzie

Podczas jesiennej edycji Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie miesięcznik „Meble Plus” zorganizował cykl bezpłatnych wykładów dla branży meblarskiej – w ramach „Salonu Mebli Plus”. 

Zaproponowana tematyka prelekcji cieszyła się dużym zainteresowaniem i przyciągnęła kilkudziesięciu słuchaczy – głównie wystawców i gości targowych.

Jako pierwszy wystąpił Maciej Miszczuk z firmy They.pl, specjalizującej się w marketingu internetowym. Słuchacze prelekcji mogli poznać plusy i minusy (ze znaczną przewagą plusów) aktywnej działalności firm meblowych w sieci – zarówno sprzedaży produktów, jak i reklamy czy funkcjonowania na portalach społecznościowych. Oszczędność czasu i pieniędzy, praktycznie nieograniczona liczba odbiorców wszelkich rozpowszechnianych przez internet informacji – to najważniejsze spośród mocnych stron e-marketingu.

O tym, że cena jest niemal równie ważnym elementem produktu, jak jego wygląd, funkcje, sposób zaprezentowania w sklepie czy katalogu, przekonywał słuchaczy Tomasz Stec – specjalista od zarządzania cenami. W swoim wykładzie udowodnił, że z jednej strony mebel wart jest tyle, ile klient jest w stanie i chce za niego zapłacić, z drugiej – pokazał cały pakiet instrumentów cenowych, dzięki którym producent i dystrybutor, działając we współpracy, mogą przyczynić się do znacznego zwiększenia sprzedaży.

Na zakończenie cyklu wykładów w Ostródzie wystąpił Tomasz Wiktorski, właściciel B+R Studio, firmy zajmującej się badaniem rynku meblowego. Przedstawił prognozy ekonomiczne dla branży meblarskiej na najbliższe lata, na podstawie badań własnych oraz danych GUS i innych informacji na temat branży i sytuacji gospodarczej w kraju i na świecie.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ