Sieć Agata rozpoczyna współpracę ze znanymi projektantkami mody
Agata została oficjalnym partnerem najnowszego pokazu mody marki Bizuu. W zaaranżowanej przez salony Agata strefie chilloutu znajdą się meble z kolekcji Elegante w tkaninie marki Fargotex.
Eksperci salonów Agata na bieżąco śledzą najnowsze trendy i dopasowują do nich ofertę dla szerokiego grona odbiorców. Powstają propozycje aranżacyjne na tyle różnorodne, że każda osobowość może znaleźć coś dla siebie. Wystrój wnętrza, tak samo jak ubiór, odzwierciedla nasz styl i charakter, dlatego warto poświęcić czas i energię, aby w ten sposób wyrazić siebie. Ideą salonów Agata jest łączenie tych dwóch dziedzin życia, które wzajemnie się przenikają.
Dynamiczna, młoda marka Bizuu, istniejąca na rynku od 2010 roku zdobyła swoją popularność w zaskakującym tempie. Pomysłodawczyniami i twórcami marki są siostry Blanka i Zuzanna. W projektach dostrzegają niebanalne rozwiązania wiodących trendów z akcentami nowatorskich rozwiązań. Duet dowodzi, że każda kobieta, mimo odmiennych gustów i upodobań, jest w stanie odnaleźć „własne ja”. Taka wizja przyświeca zarówno projektantkom, jak i salonom Agata, dlatego obie marki zgodnie twierdzą, że między światem mody z wybiegów a tym, który znamy z aranżacji wnętrz, istnieje nić styku, wzajemnej inspiracji i łączenia idei czerpania z trendów.
Obie marki cenią równowagę między estetyką, wygodą i różnorodnością. Łączą ideę indywidualnego dopasowania z możliwością wyrażania siebie na każdym kroku – poprzez to, jak się ubieramy oraz to, jak mieszkamy. Tak narodził się pomysł na współpracę przy pokazie jesień/zima 2019, podczas którego zostaną zaprezentowane zaskakujące, a zarazem klasyczne w rozwiązaniach propozycje, dopasowane do każdego typu osobowości.
"Idea badania „Jaka szafa, taki dom”, przeprowadzonego na zlecenie salonów Agata, ma szansę zmienić myślenie wielu osób o tym, jak wyrażać siebie poprzez wystrój wnętrza i jak ważne jest to, aby czuć się dobrze we własnym domu. Wynika z niego bowiem, że dla 59% z nas nasze mieszkanie jest odzwierciedleniem naszej osobowości, a to, w jakim stylu je urządzamy, jest ściśle powiązane z tym, jak się ubieramy." - mówi Angelika Anusiewicz-Bochenek, zastępca dyrektora ds. marketingu Salonów Agata.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ