Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Fotolia

Fot. Fotolia

  • Autor: Redakcja
  • 25 kwi 2019 10:13 (aktualizacja: 29 kwi 2019 09:06)

Sprzedaż mebli na rynku amerykańskim może wzrosnąć

Jak podaje B+R Studio, Stany Zjednoczone znajdują się na 7. miejscu głównych odbiorców polskich mebli, a wartość polskiego eksportu w 2018 roku wyniosła 391,2 mln euro. Prognozowane przez amerykańskich sprzedawców detalicznych wzrosty sprzedaży mebli to również optymistyczna wiadomość dla polskich eksporterów.

W kwietniu 2019 r., podczas High Point Market, amerykański TD Bank przeprowadził badanie wśród amerykańskich sprzedawców detalicznych, prognozujące sprzedaż mebli w drugiej połowie 2019 roku. 94% respondentów spodziewa się, że sprzedaż wzrośnie lub utrzyma się na tym samym poziomie. 48% respondentów spodziewa się, że sprzedaż wzrośnie, podczas gdy rok temu opowiedziało się za tym 60% ankietowanych. 46% badanych uważa, że sprzedaż pozostanie stabilna, czyli o 8% więcej ankietowanych w porównaniu do roku poprzedniego.

W październiku 2018 r., kiedy wprowadzono 10-procentową podwyżkę cła na eksport towarów z Chin i pojawiło się zagrożenie wzrostem do 25%, TD Bank również przeprowadził badanie prognozujące sprzedaż mebli wśród sprzedawców detalicznych. W październiku 2018 r. tylko 35% badanych spodziewało się wzrostu sprzedaży mebli w 2019 r., a 54% uważało, że utrzyma się na stałym poziomie.

Spośród czynników, które mają największy wpływ na sprzedaż mebli, ankietowani wymieniali:

taryfy – 32% ankietowanych
zmieniające się preferencje zakupowe konsumentów 27%
zaufanie konsumentów i wzrost płac 26%
nowe technologie, takie jak wirtualne salony – 13%.

W najnowszym badaniu TD Bank zapytał również sprzedawców detalicznych, jaki procent ich klientów zamawia meble wyłącznie w Internecie. 27% ankietowanych oszacowało 20% do 40%; 19% detalistów powiedziało, że zakupów online dokonuje mniej niż 20% klientów; a 13% detalistów twierdzi, że ponad 80% klientów wybiera zakupy online. Natomiast 15% ankietowanych sprzedawców nie prowadzi sprzedaży przez Internet.

Źródło: B+R Studio/TD Bank


WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ