Startuje nowa kampania komunikacyjna Black Red White
„Trzech Mistrzów Black Red White” - to nowa kampania komunikacyjna marki. W spotach reklamowych występują trzej mistrzowie, których zadaniem jest wykonywanie jak najlepszych mebli.
"Trzech Mistrzów Black Red White” to zupełnie nowa odsłona marki Black Red White i duży powiew świeżości w naszej dotychczasowej komunikacji marketingowej. Tym razem w spotach TV nasi odbiorcy zobaczą nieco mniej domowych wnętrz. Skupiamy się bowiem na samym procesie powstawania mebli, wprowadzając bohaterów marki – Black’a, Red’a i White’a, na których opieramy całą narrację. Przekaz bazuje przede wszystkim na pozytywnych relacjach pomiędzy naszymi bohaterami, którzy choć zupełnie inni, dążą do realizacji jednego celu – mebli dobrej jakości o niebanalnej estetyce, dostępnych w atrakcyjnych cenach. Z pomocą Trzech Mistrzów pokazujemy też, że za pięknymi wnętrzami i meblami, które mamy w ofercie stoją ludzie, profesjonalni stolarze, nasi pracownicy." - wyjaśnia Hubert Olczak, marketing manager w Black Red White.
W premierowym spocie TV (30”) Trzej Mistrzowie pracują nad konstrukcją biurka w stolarni. Każdy z nich troszczy się o kwestie dla siebie najważniejsze. Black dopieszcza wygląd mebla, Red dba o dobrą cenę, a White, jako najstarszy i najbardziej doświadczony, najwięcej uwagi poświęca jakości wykonania. Efektem wspólnej pracy jest biurko, które idealnie odzwierciedla oczekiwania całej trójki i za sprawą Red’a trafia do oferty promocyjnej w ramach akcji „Szkolne okazje”.
W ramach kampanii telewizyjnej „Szkolne okazje” emitowane będą trzy spoty telewizyjne (30” i dwie 15”) oraz radiowe. Wspierają ją billboardy sponsorskie w TV, kampania OOH, jak również działania digital.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ