Telewizyjne metamorfozy - element strategii wizerunkowej sieci sklepów
Już od połowy maja sieć sklepów Agata realizuje swój nowy pomysł marketingowy, którym jest telewizyjny program z udziałem Małgorzaty Sochy. Popularna aktorka jest twarzą kampanii wizerunkowej Agaty. Najbliższy odcinek wnętrzarskiego programu zapowiadany jest na 10 czerwca.
13 maja br. na antenie telewizji TVN miała miejsce emisja pierwszego odcinka reportażu pod tytułem „No to ładnie!”, który powstał z inicjatywy sieci Agata. Nowy cykl realizowany we współpracy z Małgorzatą Sochą i Dzień Dobry TVN to działania mające wzmocnić komunikację marketingową sieci wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce.
„No to ładnie!” to cykl siedmiu odcinków, które są emitowane co dwa tygodnie w programie Dzień Dobry TVN. W ramach serii, aktorka Małgorzata Socha oraz projektantki wnętrz Karolina Wilk i Ewelina Szymańczak przeprowadzają metamorfozy pomieszczeń w mieszkaniach bohaterów. W każdym odcinku przed prowadzącymi program postawione jest nowe wyzwanie.
"Większość osób zna mnie jako aktorkę, ale tylko nieliczni wiedzą, że moją pasją jest także urządzanie wnętrz. Udział w projekcie „No to ładnie!” jest dla mnie świetną zabawą, a dodatkowo pozwala przelać moje zamiłowanie do aranżacji przestrzeni na realne działania". - mówi Małgorzata Socha.
"Pomysł na program jest częścią długofalowej strategii firmy, którą od kilku lat konsekwentnie realizujemy. Możliwość współpracy z tak zaangażowanym ambasadorem jakim jest Małgosia Socha to dla nas ogromne wyróżnienie." - dodaje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w spółce Agata.
W najbliższych miesiącach w programie Dzień Dobry TVN pojawi się sześć kolejnych odcinków metamorfoz. Emisja kolejnego reportażu zaplanowana jest na 10 czerwca. Tym razem pomieszczeniem, które zostanie poddane gruntownej metamorfozie będzie pokój dzienny.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ