• Autor:
  • 01 maj 2006 00:00

Wiosenna oferta Schiedera na targach w Ostródzie

Na tegorocznej, kwietniowej edycji meblowych targów w Ostródzie firmy należące do Grupy Schieder pokazały nowości przygotowane z myślą o polskim odbiorcy oraz produkty, które wcześniej z powodzeniem sprzedawały za granicą.

W ostródzkim Europa Center, podczas spotkania Grupy Schiedera z klientami, dało się odczuć większy niż zwykle spokój i nieco mniejszą frekwencję zwiedzających. Wystawcy zapewniają, że taka jest specyfika tej pierwszej w roku imprezy prezentującej asortyment meblowy, który jeszcze ma być „doszlifowany” i zmodyfikowany według opinii i potrzeb odbiorców. Ponadto są zadowoleni ze struktury zwiedzających. W tym roku większość z nich została pozytywnie zaskoczona wizytą i dużym zainteresowaniem potencjalnych klientów z Białorusi i innych państw z Europy Środkowo-Wschodniej. Największe znaczenie miały jednak dla nich sugestie i preferencje zwiedzających z kraju.

Tapicerka w tęczy

Producenci mebli tapicerowanych uczestniczący w targach włożyli dużo wysiłku w lansowanie intensywnej, odważnej kolorystyki tapicerek. Nie pokazywali raczej czerwieni, która została wystarczająco wypromowana już jakiś czas temu, a skupili się na soczystych pomarańczach, fioletach, różach, jasnym zielonym i lazurowym niebieskim. W tego typu kreacjach celowały Mazur-Look, Mazur Comfort, Top Sofa czy HF Helvetia Furniture. Pojawiały się też tkaniny melanżowe, najczęściej na poduszkach oraz neutralne szarości i czernie. Przykłady zastosowania tych rozwiązań można było obejrzeć w firmie Flair Poland czy Top Sofa. Z klasycznych form i tapicerek mebli wyróżniały się na pewno propozycje TG – Tapicerni Gniewkowo (zestawy „Wales” i „Calais”), które cieszyły się dużym zainteresowaniem zwiedzających. Warto było zatrzymać się na ekspozycji mebli tapicerowanych z wyższej półki reprezentujących markę Ital Design, podległą Mazur Comfortowi.

Przytulna nowoczesność

Zwiedzający targi ostródzkie mieli okazję zapoznać się z szeroką gamą mebli skrzyniowych. Obok prezentacji nowych projektów, dużą część ekspozycji firm zajmowały meble, które wcześniej sprzedawane były na rynkach zagranicznych, gdzie cieszyły się powodzeniem. W większości były to propozycje nowoczesne. Nie jest to równoznaczne ze stylem chłodnym i minimalistycznym. Na przykład MMI w wielu meblach zastosowało nową kolorystykę. Folia „Wiśnia Malaga” i „Orzech Milano” to dość jasne, wyraziste i jednocześnie ciepłe wzory, dobrze prezentujące się zarówno w sypialniach, jak też aranżacjach dziennych. FS Favorit Furniture proponował „Sinus” w bursztynowej sośnie wybarwionej na czereśnię, „Sorento” w bejcowanej masywnej brzozie, zestaw dziecięco-młodzieżowy w bieli i „Vigo” w połączeniu naturalnego dębu z kolorem Mokka. Na ekspozycji firmy Direkta Polska klienci zwracali uwagę na aranżację biurową „Mega In”. Zalety tego programu to liczba elementów (30), trzy różne wysokości zabudowy i interesujący kolor (folia „Wiśnia Malaga”). Duże szanse na rynku polskim mają też meble do przedpokoju – Direkta pokazała 4 garderoby.

Prezes MMI, Stefan Tkaczyk, podkreślał znaczenie dalszego rozwoju marki od roku kreowanej przez MMI – Tutti Sensi: Nadal kładziemy duży nacisk na budowanie marki Tutti Sensi. Na razie jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak funkcjonuje na rynku. W ciągu roku osiągnęliśmy kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży produktów tej marki i to jest powód do satysfakcji, choć oczywiście za wcześnie mówić o pełnym sukcesie. Kreacja marki to proces długotrwały. W ramach tej marki firma pokazała w Ostródzie kolekcje „Dolce”, „Meridian” i „Verona”.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ