Wprowadzona została nowa identyfikacja wizualna marki Dekoria
Dekoria, firma specjalizująca się w produkcji tekstyliów domowych oraz w sprzedaży artykułów do dekoracji wnętrz, postanowiła odświeżyć wizerunek swojej marki. W pierwszym etapie rebrandingu został zmieniony logotyp – pojawił się on w komunikacji marketingowej na początku lutego br.
Decydując się na rebranding identyfikacji wizualnej, Dekoria wyszła naprzeciw oczekiwaniom klientów. Pierwszym krokiem na drodze rebrandingu była zmiana logotypu na bardziej minimalistyczny.
Kiedy tworzyliśmy nowy logotyp, zależało nam, by łączył on tradycję z nowoczesnością. Zachowaliśmy jego motyw przewodni, symbol tulipana, który zestawiliśmy z nowoczesnym fontem, co odświeża jego formę – komentuje Agnieszka Rybka, dyrektor Działu Marketingu w Dekoria.pl.
Dynamiczny rozwój marki spowodował, że Dekoria dociera do coraz młodszych odbiorców. Właśnie dlatego firma pracuje również nad unowocześnieniem strony internetowej oraz udoskonaleniem jej wersji mobilnej. 2018 rok przyniesie także zmiany w asortymencie sklepu, w którym pojawi się jeszcze więcej produktów w stylu modernistycznym. Zmiany w wizerunku firmy odzwierciedlają kierunek jej rozwoju.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ