Wystartowała nowa komunikacja marketingowa Black Red White
Firma Black Red White wystartowała z nową komunikacją marketingową, której patronuje hasło "Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Przygotowała ją agencja Deloitte Digital. Na kampanię składają się nowe spoty telewizyjne i radiowe, działania w social mediach oraz reklamy outdoorowe.
Nowa kampania reklamowa marki Black Red White wystartowała 11 maja br. pod hasłem: "Dziękujemy, że tworzysz Dom". Ideą nowej komunikacji jest docenienie starań, jakie każdy z nas wkłada w urządzanie i pielęgnację domu. Proste scenariusze, przedstawiające krótkie rodzinne historie, pokazują, jak duże znaczenie mają z pozoru codzienne czynności i przedmioty, które nas otaczają.
W nowej komunikacji doceniamy to, co dla wielu wydaje się zupełnie normalne – serce i starania, dzięki którym powstaje Dom. Skłaniamy się w stronę naszych klientów, którzy go tworzą, wspieramy ich naszą wiedzą i doświadczeniem, inspirujemy i szukamy najlepszych rozwiązań. Jesteśmy im wdzięczni za zaangażowanie i wielkie serce, a również za to, że dają naszej firmie motywację do działania. Dlatego jakikolwiek jest ich styl i pomysł na Dom, jesteśmy dumni, że możemy stać się jego częścią – mówi Michał Jaskulski, dyrektor marketingu w Black Red White.
W ramach prac nad nową kampanią powstały zupełnie nowe wersje spotów telewizyjnych, które już teraz można zobaczyć na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych. Kampania obejmuje również emisję spotów radiowych, działania w social mediach oraz zupełnie nowe projekty reklam na nośniki outdoor.
Za stworzenie nowej platformy komunikacji oraz kreację kampanii reklamowych dla Black Red White odpowiada Deloitte Digital, która wygrała przetarg na agencję wiodącą w styczniu bieżącego roku.
Cieszymy się bardzo z tej współpracy. To dla nas potwierdzenie, że wysokiej jakości proces kreatywny, uwzględniający badania jakościowe z udziałem kreacji, staje się przewagą i znakiem rozpoznawczym naszej agencji. Satysfakcja jest tym większa, że mamy okazję rosnąć razem z silną polską marką, zarządzaną przez profesjonalny i oddany zespół – mówi Roman Łoziński, dyrektor strategii Deloitte Digital, odpowiedzialny za pozyskanie i obsługę Black Red White.
W ramach współpracy agencja Deloitte Digital będzie odpowiedzialna za komunikację ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Za kreację oraz obsługę mediów społecznościowych odpowiada They.pl, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za działania z zakresu Public Relations - Point of View Business Communications Consultancy.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ