Design i technologia czyli trendy w urządzaniu restauracji
Współcześni restauratorzy oczekują od architektów nie tylko realizacji konkretnych pomysłów na aranżację wnętrza, ale też tworzenia strategii wizerunkowych i doradztwa w zakresie nowoczesnych rozwiązań.
Dziś praktycznie nie ma już miejsca, o którym możemy mówić, że jest wolne od rozwiązań IT. Nawet restauracje. Wiedzą o tym najlepiej architekci z biura interdyscyplinarnego The Space, którzy na co dzień zajmują się kompleksowym projektowaniem restauracji wraz z doradztwem jeśli chodzi o rozwiązania, które warto wdrożyć w codziennej pracy takiego miejsca. Picie wina we francuskiej winnicy, kiedy siedzimy w warszawskiej restauracji? Czy technologia VR i AR wkrótce dotrze również do restauracji?
„Kiedy przychodzi do nas Inwestor z pomysłem na restauracje to najczęściej ma pełną wiedzę na temat tego jaka kuchnia będzie w niej serwowana i jaki chce mieć klimat. Aranżacje wnętrz pozostawia nam. W Polsce technologie, które mogą ułatwić prowadzenie restauracji praktycznie nie są wdrażane. Oczywiście poza podstawową jak np. możliwość zamówienia dania online. W innych krajach jest to już podstawa a u nas nadal wiele restauracji takiego ułatwienia dla Klientów nie ma. Wielu Inwestorów nie myśli o rozwiązaniach IT na etapie powstawania koncepcji, a później projektu. Jeden z naszych Klientów - sieć Pizza Dominium - zrobiła duży krok przed innymi. W 2012 roku wprowadzono innowacyjną wersję logo. Jako pierwsza stworzyła je w formie blue kodu - jego zeskanowanie za pomocą aplikacji umożliwiało pobieranie kart rabatowych na urządzenia mobilne” mówi architekt Dorota Maksymowicz, właścicielka interdyscyplinarnego biura projektowego The Space.
Architekci The Space współpracując z branżą HoReCa doradzają nie tylko w obszarze aranżacji wnętrz – do projektu podchodzą kompleksowo. Od projektu i wystroju po stworzenie strategii wizerunkowej restauracji a kończąc właśnie na doradztwie – jakie rozwiązania wdrożyć najlepiej.
WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ